Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes mezi 12:30 a 14:30 mi měla být doručena zásilka č. DR4619390773U, na adresu Budínova 67/2. Praha 8.
4x jsem volala řidiči, který mi to nebral, čekala jsem kvůli balíku v práci déle, když mi v 17h přišla sms, že jsem nebyla zastižena a balík mám uložený na poště? Kam mám samozřejmě problém se dostat a samozřejmě jsem na adrese byla, jen bylo asi pro řidiče obtěžující a namáhavé zvednout telefon, nebo se prostě rozhodl, že ho jeho práce nebabí, tak se na to prostě vykašle a vše odveze na poštu? opravdu mě tenhle přístup České pošty uráží a udivuje, když si zaplatím balík a doručení a pak se takto chovají?
Volala jsem na infolinku, kde mi samozřejmě řekli, že mi nemůžou pomoci, ať kontaktuji poštu, kam to řidič odvezl a tam můžu podat stížnost.
Takže jsem si balík přesměrovala do místa bydliště, kde si pro něj budu muset odjet, zaplatit náklady na dopravu a nepočítám do toho můj čas!
Děkuji
Balík do ruky č. DR4619390773U
jediné co požaduji je stížnost na řidiče, pokárání, nebo sebrání finančního ohodnocení, protože za to pravděpodobně mohl on.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.