Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#7695Reklamace - neuplne baleni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2015, před 9 lety

Jakub Litera

Znění stížnosti

Zakoupeni ochranne folie na tel. Jako darek k narozenimam po rozbaleni baleni zjisteno ze v baleni kryci folie neni.Slibena rychla vymena. Po dostaveni se na pobocku odlozeno k prezkoumani..Technik velmi neochotny.


Produkt

folie screenshield


Požadované řešení

Vymena za nove


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 09:37, před 9 lety

V tomto případě se jedná o nesplněnou jakost při převzetí a tedy klasické reklamační řízení, přičemž společnost má na posouzení zákonnou lhůtu třiceti dnů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2015 18:17, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.