Společnost


CDS s.r.o. Náchod

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76956Opakované nezastavení na zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2024, před 7 měsíci

Šárka Hladová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnešní spoj z Náchoda do Provodov-Šonov Kleny odjezd ve 20.30 z Náchoda autobus č. 411 nezastavil ani v Klenech ani na Rozkoši přes opakovanou výzvu. Poté se synovi ještě vysmál a zastavil až na křižovatce naproti automyčce odbočka na Českou Skalici. Tento večerní spoj využíváme často, tento problém je již poněkolikáté, ale dnes jsme se to už rozhodli řešit. Žádáme o vysvětlení, nápravu a informaci o postihu řidiče. S pozdravem Jaroslav Hlad, datum 19.6.


Požadované řešení

Vysvětlení, informaci o postihu řidiče, omluvu, popřípadě finanční kompenzaci, jelikož jsme pro syna museli ještě dojet autem. Doporučujeme proškolení řidičů ohledně arogantního chování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2024 08:22, před 7 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat na e-mail: info@cdsnachod.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 13:54, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2024 17:22, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.