Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dnešní spoj z Náchoda do Provodov-Šonov Kleny odjezd ve 20.30 z Náchoda autobus č. 411 nezastavil ani v Klenech ani na Rozkoši přes opakovanou výzvu. Poté se synovi ještě vysmál a zastavil až na křižovatce naproti automyčce odbočka na Českou Skalici. Tento večerní spoj využíváme často, tento problém je již poněkolikáté, ale dnes jsme se to už rozhodli řešit. Žádáme o vysvětlení, nápravu a informaci o postihu řidiče. S pozdravem Jaroslav Hlad, datum 19.6.
Vysvětlení, informaci o postihu řidiče, omluvu, popřípadě finanční kompenzaci, jelikož jsme pro syna museli ještě dojet autem. Doporučujeme proškolení řidičů ohledně arogantního chování.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat na e-mail: info@cdsnachod.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.