Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#76958Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2024, před 7 měsíci

Jan Pšenička

Znění stížnosti

6. Června jsem udělal objednávku a překvapivě rychle ji už 7. Doručovali do Z-Boxu. Velké překvapeni,když byl v naší schránce úplně jiný balíček který jsme tam tedy nechali a i hned volali na zákaznickou linku. Paní na zákaznické lince nám ještě vynadala,že jsme ho tam vraceli jak se tím teď vše protáhne (mám to snad vědět? Proste mi dejte můj balík). Takže měl přijít technik na inventůru a řekli,že na to mají 7 dní. Po 7 dnech nic tak jsme volali. Řekli nám,že na to mají 7 pracovních dnů tak jsme řekli dobře ještě dva dny si počkáme. No už je to 8 pracovních dnů a na zákaznické lince jediny co umí říct je,že to bude zítra. Jsem zvědavý jestli teda vážně už po 9 pracovních dnech co OnI udělali chybu a ještě se ji snažili hodit na nás vážně přijde :) přes Zásilkovnu už nikdy víc.


Požadované řešení

Finanční náhrada


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2024 07:23, před 7 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2024 11:02, před 7 měsíci

Pěkný den, pane Pšeničko, moc nás mrzí, že došlo k záměně vaší zásilky. Je dobře, že jste se ihned spojil s operátory. Dělají vždy maximum pro to, aby technik Z-BOX navštívil co nejdříve, přesto to může někdy chvíli trvat. Dle našich informací by měla být vaše zásilka dohledána a nyní čeká, až bude moct být svezena na depo. Prosíme vás proto zatím o trpělivost. Jakmile budou mít kolegové pro vás nové zprávy, budete kontaktován. Omlouváme se za komplikace, které vám tímto vznikly. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2024 18:29, před 6 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 18:29, před 5 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.