Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#76959Klamání zákazníka,nebo jak si to vysvětlit?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2024, před 7 měsíci

Miroslav Jeřábek

Znění stížnosti

Dnes 19.6.24.jsem zakoupil v prodejně ve Slavkově u Brna plnutučné mléko zn.Boni ve slevě za 16.90 Kč., která platila právě do konce tohoto dne.Přesně pod štítkem se slevou byly naskládány kartony s mlékem výše uvedené značky.Vzal jsem si tedy jeden karton s obsahem 12 ×1l.mléka.
Jaké však bylo moje překvapení když jsem po zaplacení na účtence zjistil že mi bylo účtováno místo slevové ceny 16.90 kč za litr 20.90 kč za stejné množství.
Po vyřízení reklamace u pokladny a vrácení zboží mi pracovník přinesl mléko stejné značky na obalu pouze nepatrně odlišné, které pod stejným slevovým štítkem na prodejně bylo umístěno na zcela netradičním místě-jinde než jsem jej pod stejným štítkem se slevou bral já.Dle mého názoru se zde jednalo o "šikovné"nicméně nefér manipulováni se zákazníkem


Požadované řešení

Chci tímto pouze upozornit aby zaměstnanci prodejny řádně označovali štítky se slevami pouze nad zboží kterého se sleva opravdu týká.
Podobnou zkušenost zde nemám poprvé.
Děkuji s pozdravem Jeřábek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2024 06:44, před 7 měsíci

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 13:53, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2024 18:04, před 4 měsíci

Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.