Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dne 28.8.2015 jsem zaplatil částku 149 korun za zkušební prémium účet na portálu www.be2.cz.
Po seznámení se s portálem jsem se rozhodl ukončit smluvní vztah mezi mnou a be2. Který mají v jejich smluvní podmínkách.
Výpověď jsem se snažil odeslat faxem, ale s nezdarem. Tudíž se na vás obracím s žádostí o zprostředkování kontaktu s BE2, který se mi nepodařilo navázat ani pomocí e-mailu. Z důvodu nutné výpovědní lhůty budu případně do středy 9.9.2015 posílat dopis pro své osobní ujištěni, že tak bylo učiněno.
A aby se společnost BE2 nemohla nárokovat následující poplatky za jejich služby.
Beru za velice neseriózní jednaní to, že společnost neumožňuje ukončit smluvní vztah elektronickou cestou, ale umožňují navázat tuto smlouvu pomocí online cesty. Také se mi nelíbí jejich možnost manipulovat financemi z mého účtu, aniž bych jim to pro následné platby povolil, ačkoliv toto bylo z mé strany v jejich smluvních podmínkách přehlédnuto.
Ve všeobecných podmínkách je toto:
Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit.
Lhůta pro odstoupení činí čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy.
Pro výkon vašeho práva na odstoupení nás be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 291, Route d'Arlon, L-1150 Luxemburg, Luxemburg (fax: +49 (0)89 - 95 46 41 05, e-mail: zakaznickyservis@be2.cz) musíte pomocí jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, fax nebo e-mail) informovat o svém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit. Můžete k tomu použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který však není předepsán.
Proto se o první prostředek pro odstoupení od smlouvy snažím e-mailem.
Následně bude před vypršení 14 dnů odeslán případně dopis s touto výpovědí.
poplatek za VIP účet byl uhrazen 28.8.2015
Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů.
Případné ukončení smluvního závazku mezi mnou a společností be2 S.a.r.l.
|
Tweet |
Přesto, že máme za to, že požadavek písemné výpovědi je v tomto případě nepřiměřený, doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu předběžné opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán.
User ID: c8c154bd550085e4b00145be
Dobrý den.
Jako ústřetový krok z naší strany byla částka ve výši 149 Kč k datu 07.09.2015 refundovaná.
Klientův profil byl již smazán.
Uvedený případ je již z naší strany považován za uzavřený.
S pozdravem,
v zastoupení
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Hodnocení:
Komentář: Reakce ze strany be2 S.à.r.l. byla vstřícná a okamžitá.
Nemám žádné další námitky nebo výhrady.
Děkuji za asistenci.