Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:720
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#76966Nedodané zboží z objednávky a přitom zaplacené

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2024, před 7 měsíci

Jaroslav Smolař

Znění stížnosti

U firmy Frilla jsem si objednal (obj. č. 1212035165) dne 5. 6. 2024 2 x soupravu 4 vodotěsných světel do bazénu. Zaplatil jsem 847,- Kč kurýrovi české pošty ale v balíčku nebyla světla, nýbrž 2 plastové koncové rozstřikovací nástavce (odhadovaná hodnota cca 30,- Kč). Pokoušel jsem se tuto věc reklamovat, dle pokynů (HSPLUS, VIGOSHOP) mnohokráte, vždy mně přišel jen
mail- automatická odpověď s nemožností na cokoliv klinout a dostat se o krok dál. Poslal jsem i dle pokynů fotografie toho, co mi bylo, namísto 2x4 bazénová, světla zasláno (ty dvě plastové koncovky na hadice) a odpověděla mi (možná osoba, možná opět automat toto: Sheena (HS plus) 13. 6. 2024 13:19 SELČ
Děkujeme za zaslání fotografií, zdá se, že došlo k chybě balení.
Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti.
To ovšem bylo vše. Po následujícím mém mailu mi již opět "odpovídal" automat Zkusil jsem jinou cestu a to WhatsApp. Tam jsem také popsal vše, sice si to někdo přečetl (jak je patrno ze dvou modrých zatržítek) ale situace stejná.
Napsali mi toto:
Pane, v případě , že se vyskytla chyba se zásilkou postup je nasledovný :
1)Odešlete Libovolnou zprávu na info@frilla.cz
2)Příjde Vám automaticka zpráva , na kterou odepíšete s nasledujícimi udejmi:
1)Fotky obdrženeho zboží
2)Fotografii štítku z balíčku
3)Faktura
4)V Skratce napíšete "Přišla špatná zásilka" požadujem o nápravu.

Je to zkrátka KÁČO KOLEM
Tyto "knížecí rady" jsem splnil mnohokrát a vždy se to obrátilo na začátek.
VÝSLEDEK ŽÁDNÝ
Přikláním se tedy k recenzím na tento obchod, které říkají, že toto je zcela nedůvěryhodný e-shop a v mém případě se jedná o zřejmý podvod. Opravdu si všichni rozmyslete, než nějakou objednávku u této společnosti vytvoříte. Mohli byste "jako já" přijít o peníze. A máte-li obdobné zkušenosti s tímto shopem, neváhejte varovat ostatní případné kupující.
Ing. Jaroslav Smolař
Svatá 225
WhatsApp, Telef.linka/Facebook jsou kanály pro objednávky tudiž nemáme jak řešit reklamace/stížnosti a pod.


Produkt

Objedna jsem si dle obj u firmy FRILLA,. č. 1212035165) dne 5. 6. 2024 2 x soupravu 4 vodotěsných světel do bazénu..2 x 4 vodotěsná LED světla s dálkovým ovládáním | AQUASHEIN (#3831127512049


Požadované řešení

Zdá se, že žádné řešení není, jen varování ostatních, aby nenaletěli jako já. Neumím si představit, jak donutit firmu Frilla k tomu, aby dodala zboží dle mnou podané objednávky. i KDYž má sklad v České republice, vlastní firma je ze Slovinska.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2024 07:06, před 7 měsíci

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Podnikatel tedy obecně vrací spotřebiteli při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu částku za zboží společně s jedním poštovným. Náklady spojené s odstoupením od smlouvy - (druhé) poštovné směrem k prodávajícímu však nese kupující.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel mimo odstoupení od smlouvy bez udání důvodu zboží reklamovat dle § 2169 občanského zákoníku a požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. V případě uznané reklamace má dle § 1924 občanského zákoníku spotřebitel taktéž nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis je možné zaslat na adresu: P.O. BOX 13, depo Brno 71, 60010.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může taktéž využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2024 13:25, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2024 09:46, před 6 měsíci

Spotřebitel nás informoval, že bylo společností vše dodáno za cenu poštovného. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.