Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Ukončila jsme smlouvu, každý měsíc mi chodí i tak vyúčtování, když se konečně po několika minutách provolám na operátora, nechá mě opět čekat na lince 5 minut, aby mi každý měsíc oznámili, že fakturu stornují, písemné potvrzení ukončení smlouvy vydat nechtějí, jediné ať si vyplním formulář o bezdlužnosti, nějaká omluva...neexistuje. Již několikátý měsíc za sebou a stále to samé...
Vodafone internet
Písemné potvrzení o zániku smlouvu
|
Tweet |
Společnost je povinna ukončit smlouvu dle toho, co bylo se spotřebitelem ujednáno.
Dle zákona platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy (ukončení smlouvy dle domluvy), nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Vlková, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.