Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76979Výluka a náhradní autobusová doprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

39 minut 13 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2024, před 7 měsíci

Jiří Tejkl

Znění stížnosti

Dne 21.6.2024 výluka Náměšť nad Oslavou - Brno! Vlak R653! Před nádražím 3 narvané autobusy a 2 prázdné! Prý pro objednané skupiny! Samozřejmě, že žádné nebyly a busy nikam nejely! Takhle se vydělávají prachy! Žádám o vysvětlení a řešení situace, která u NAD takhle funguje nejen v Brněnském kraji!


Produkt

NAD


Požadované řešení

Kontrola dopravců


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2024 10:34, před 7 měsíci

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.