Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#7698Nedodržování akčního zboží na prodejně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2015, před 9 lety

JAROSLAV MÚLLER

Znění stížnosti

NEDODRŽOVÁNÍ AKČNIHO ZBOŽÍ NA PRODEJNĚ MALÝ KLÍNEK PRAHA 8 KLAMÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ NEPOŘÁDEK NA PRODEJNĚ. S POZDRAVEM MÚLLER JAR.


Požadované řešení

LEPŠÍ ZÁSOBOVÁNÍ AKČNIHO ZBOŽÍ PROTOŽE VYDRŽÍ ZHRUBA 1 AŽ 2 DEN. PROSÍM O NÁPRAVU


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 09:13, před 9 lety

Pokud se jedná o nedodržování akčních slev, mohlo by se jednat o tzv vábivou reklamu, tedy zakázanou obchodní praktiku, a spotřebitel může podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Vzhledem k nedostatku konkrétních informací ve stížnosti ji tímto přeřazujeme na subjekt k vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2015 15:35, před 9 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2015 09:15, před 9 lety

Spotřebitel má nyní ještě možnost se k případu vyjádřit, neučiní-li tak v přiměřené době, stížnost uzavřeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2015 09:22, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.