Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
NEDODRŽOVÁNÍ AKČNIHO ZBOŽÍ NA PRODEJNĚ MALÝ KLÍNEK PRAHA 8 KLAMÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ NEPOŘÁDEK NA PRODEJNĚ. S POZDRAVEM MÚLLER JAR.
LEPŠÍ ZÁSOBOVÁNÍ AKČNIHO ZBOŽÍ PROTOŽE VYDRŽÍ ZHRUBA 1 AŽ 2 DEN. PROSÍM O NÁPRAVU
|
Tweet |
Pokud se jedná o nedodržování akčních slev, mohlo by se jednat o tzv vábivou reklamu, tedy zakázanou obchodní praktiku, a spotřebitel může podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Vzhledem k nedostatku konkrétních informací ve stížnosti ji tímto přeřazujeme na subjekt k vyjádření.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Spotřebitel má nyní ještě možnost se k případu vyjádřit, neučiní-li tak v přiměřené době, stížnost uzavřeme.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.