Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 20 |
Stále v řešení: | 5 |
Linka 723, směr Tachov-Mariánské Lázně.
Tento týden jezdila paní řidička každý den pozdě, byla neskutečne arogantní a měla opravdu se vším problém. Každou chvíli kontrolovala zrcátko a sledovala cestující, protože hledala příčinu proč je seřvat, každou jízdu jsme poslouchali nekolik jejich výlev, troubení a absolutní nesoustřednost na vozovku. Jezdím autobusy opravdu řadu let ale s tímto jsem se ještě nesetkala. A to nemluvím o tom jak nekomfortně se my jako cestující cítíme, když vime ze tato paní už několikrát bourala a neumí řídit. Je to známa firma a já nechápu, jak někoho takového můžete zaměstnávat.
Požaduji minimálně upozornění, i když přes všechny stížnosti o kterých vím, už by to bylo spíše na vyhazov.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.