Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#76985Klamna marketingova komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2024, před 7 měsíci

Drafi Anton

Znění stížnosti

Po objednani a zaplateni zbozi jsem obdrzel sms o datumu a case doruceni ( 10:15 - 12:15) v 15:00 jsem obdrzel novou sms : Dobry den, na zaklade Vaseho prani bude zakazka *** dorucena 22.06. mezi 7 a 20.
Alza.cz
Jak na me prani? Co to casove rozmezí ?
Nasledne jsem volal na linku reklamaci kde mi bylo zdileno, ze moje objednavka bude dorucovana 24.06. 2024. A bude me kontaktovat s ujasnenim co je s moji objednavkou - tak se nestalo.
Tak takto urcite nezni marketingova komunikace Alza.cz
Mam pocit podvedenosti a pristup bych porovnaval k Ceske poste.
Anton Drafi
***


Požadované řešení

Zbozi budu hledat u konkurenci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2024 09:01, před 7 měsíci

Za včasné a řádné doručení zboží je odpovědný prodávající, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého případného smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2024 19:35, před 7 měsíci

Dobrý den,

děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.

Přeplánování objednávky se stalo z důvodu ojedinělé chyby řidič, který čísla objednávek bohužel zaměnil. Majitel zmíněné objednávky od nás následně vyžádal stornování objednávky a proto se doručení již neuskutečnilo. V této souvislosti byly obratem vráceny veškeré finanční prostředky zpět na zdrojový účet a celou situaci tak evidujeme jako vyřízenou.

Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky


Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 07:12, před 7 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit, případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.7.2024 16:47, před 7 měsíci


Drafi Anton

Samozrejme jsem objednavku stornoval, bohuzel nemuzu si vzit 3dny dovolene kdyz potrebuji nakupovat u spolecnost Alza _ co z cele komunikaci vypliva, ze bych potrbov 3 dny.... skandal!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.7.2024 19:17, před 7 měsíci

Dobrý den, je mi líto, ovšem z naší strany bylo již zákazníkovi vyjádření předáno. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2024 14:46, před 7 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.

S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.