Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Po objednani a zaplateni zbozi jsem obdrzel sms o datumu a case doruceni ( 10:15 - 12:15) v 15:00 jsem obdrzel novou sms : Dobry den, na zaklade Vaseho prani bude zakazka *** dorucena 22.06. mezi 7 a 20.
Alza.cz
Jak na me prani? Co to casove rozmezí ?
Nasledne jsem volal na linku reklamaci kde mi bylo zdileno, ze moje objednavka bude dorucovana 24.06. 2024. A bude me kontaktovat s ujasnenim co je s moji objednavkou - tak se nestalo.
Tak takto urcite nezni marketingova komunikace Alza.cz
Mam pocit podvedenosti a pristup bych porovnaval k Ceske poste.
Anton Drafi
***
Zbozi budu hledat u konkurenci
|
Tweet |
Za včasné a řádné doručení zboží je odpovědný prodávající, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého případného smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.
Přeplánování objednávky se stalo z důvodu ojedinělé chyby řidič, který čísla objednávek bohužel zaměnil. Majitel zmíněné objednávky od nás následně vyžádal stornování objednávky a proto se doručení již neuskutečnilo. V této souvislosti byly obratem vráceny veškeré finanční prostředky zpět na zdrojový účet a celou situaci tak evidujeme jako vyřízenou.
Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit, případně stížnost uzavřít.
Samozrejme jsem objednavku stornoval, bohuzel nemuzu si vzit 3dny dovolene kdyz potrebuji nakupovat u spolecnost Alza _ co z cele komunikaci vypliva, ze bych potrbov 3 dny.... skandal!
Dobrý den, je mi líto, ovšem z naší strany bylo již zákazníkovi vyjádření předáno. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.
S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme.