Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#76988Vrácení zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2024, před 7 měsíci

Petra Holubová

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes jsem vracela boty na prodejně CCC v Roudnici nad Labem. Boty mi zcela obarvily nohy na černo. Paní prodavačka mi sdělila, že si mám vybrat jiné, nebo mi peníze vrátí Dárkovou kartou. Nechtěla jsem ani jedno. Nechápu, proč bych si měla kupovat boty tam, kde nejsem spokojená s kvalitou. Na můj dotaz, proč jde hotovost vrátit při koupi přes e-shop mi nebyla schopna odpovědět.
Nakonec jsem již rozčílená z prodejny odešla a celou věc dořešil manžel. Vzal dárkovou kartu, ovšem paní prodavačka mu nedala doklad o tom, kolik je na kartě peněz. Volala jsem jí s tím, zdá mi může vytisknout popř.dohledat stvrzenku a to prý nejde. Dopadla jsem opravdu skvěle..nemám boty, nemám peníze, jediné co mám je, jistotu, že již nikdy do této prodejny nevstoupím .
Boty jsem platila platební kartou a žádný souhlas s takovým vracením peněz jsem prodavačce nedala.


Požadované řešení

Byla bych velice ráda, kdyby mi byla moje "dárková"karta převedena na peníze a ty mi byly vyplaceny. Tenhle způsob řešení situace ze strany CCC mi přijde jako nátlak


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2024 09:41, před 7 měsíci

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Jestliže však spotřebitel zakoupil zboží na kamenné prodejně, odstoupení od smlouvy bez udání důvodu není v takovém případě možné. Praxe je ale taková, že někteří obchodníci výměnu zboží nebo třeba vrácení nevhodného dárku umožňují, a to obvykle do 14 nebo 30 dnů. Jde ale čistě o jejich dobrou vůli. Proto spotřebitelům doporučujeme, aby si před nákupem v kamenné prodejně zjistili, zda je možná výměna či vrácení zboží a za jakých podmínek, popř. při možném vrácení zboží, jakou formou budou spotřebiteli peněžní prostředky vráceny.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2024 09:26, před 7 měsíci

Vážená paní Holubová,

dovolte, abych podotkla, že dle pravidel pro vrácení výrobků zakoupených v kamenných prodejnách CCC:

Za vrácený Výrobek nakoupený v kamenné prodejně po dni 12.2.2024 obdrží Zákazník:

a) který není členem Klub CCC ekvivalent ceny uvedené na dokladu stvrzujícím jeho prodej a to na dárkovou kartu. Vrácení peněz za Výrobky zakoupené pomocí dárkové karty CCC bude provedeno na dárkovou kartu. V případě plateb provedených odvozenými bezhotovostními způsoby (mobilní telefon, atd.) bude vrácení peněz provedeno na dárkovou kartu.

b) který je členem klubu CCC ekvivalent ceny uvedené na dokladu stvrzujícím jeho prodej na dárkovou kartu, hotovost nebo platební kartu (v závislosti na původní formě nákupu). Peníze budou zaslány na platební kartu do 14 pracovních dnů.

Nicméně uděláme pro Vás výjimku a peníze Vám vrátíme hotově nebo na platební kartu. Chtěli bychom Vás ale požádat o sdělení tel. kontaktu. aby se vedoucí prodejny dohodla s Vámi na podrobnostech. Předem děkuji za pochopeni a omluvám se za nepříjemnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.6.2024 15:40, před 7 měsíci


Petra Holubová

Velice děkuji za Váš přístup k řešení problému. Vámi nabízenou možnost ráda využiji.

V příloze zasílám své telefonní číslo.

S pozdravem
Holubová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2024 22:36, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.8.2024 08:19, před 5 měsíci


Petra Holubová

Hodnocení:

Komentář: Velice děkuji dTestu za pomoc. Vše dopadlo k mé spokojenosti.