Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobry den,
jsem nespokojeny, protoze prodavate sirupy Mautner bez cukru. Nakoupil jsem si jich asi 180 za posledni dva roky a porad jsem nemohl zhubnout.
Jedina vec, ktera naznacovala, ze by mohla zpusobovat uto obtiz byly Mautner od vas. Udelal jsem si zkouzsku cukru a je v nich cukru jako v Coca-Cole.
To je zcela neakceptovatelne! Budu pozadovat 15.000 Kc, protoze jste me uvedli v omyl.
Dekuji dopredu
Fiser
Mautner Orange mango sirup
Dobry den,
jsem nespokojeny, protoze prodavate sirupy Mautner bez cukru. Nakoupil jsem si jich asi 180 za posledni dva roky a porad jsem nemohl zhubnout.
Jedina vec, ktera naznacovala, ze by mohla zpusobovat uto obtiz byly Mautner od vas. Udelal jsem si zkouzsku cukru a je v nich cukru jako v Coca-Cole.
To je zcela neakceptovatelne! Budu pozadovat 15.000 Kc, protoze jste me uvedli v omyl.
Dekuji dopredu
Fiser
|
Tweet |
Dle čl. 9 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1169/2011 ze dne 25. října 2011 o poskytování informací o potravinách spotřebitelům se mimo jiné povinně na potravinách uvádí množství určitých složek nebo skupin složek. Mimo to také nařízení stanovuje, že veškeré informace, které jsou na potravinách uvedeny, musí být pravdivé a nesmí uvádět spotřebitele v omyl.
Za informace o potravině odpovídá provozovatel potravinářského podniku, pod jehož jménem nebo obchodním názvem je potravina uváděna na trh, a není-li usazen v Unii, dovozce potraviny na trh Unie dle čl. 8 výše uvedeného nařízení.
Jestliže se spotřebitel domnívá, že se v konkrétním případě jedná o špatně označený produkt, může podat podnět ke kontrole Státní zemědělské a potravinářské inspekci. Více informací k podání podnětu je možné dohledat na webové adrese: https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.