Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dnes autobus 303 který jel s Veverské Bítýšky 13:15 nenechal vystoupit našeho syna ve Hvozdci do které ho měl zakoupenou jízdenky nereagoval na synovo volání o zastaveni ve Hvozdci nakonec ho vysadil samotného na hlavní silnici na zastávce Veverská Bítýška Vápenice syn se musel vrátít pěšky po frekventované silnici zpět do Hvozdce.Řidičovo jednání je velmi nezodpovědné ynovi je 11 let.Prijde vám to normální mě opravdu ne!!!
Dodržování zastávek a vnímání lidí okolo
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Závěrem uvádíme, že řidiči hromadné dopravy musí postupovat v souladu se zákonem a interními pokyny, což jim zpravidla znemožňuje zastavování a otevírání dveří mimo určenou zastávku z důvodu bezpečnosti cestujících.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.