Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Obden se setkávám v Penny v Lounech s tím, ze prodávají včerejší kaiserky ta cenu dnešních, nebo je namichavaji.
Musím pak jít do jiného Markétu nakoupit pečivo. Samozřejmě tam pak koupím i cely nákup.
Nevydávat včerejší bílé kaiserky za čerstvé a prodávat je za tuto cenu
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.penny.cz/kontakty.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.