Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Brokolice opakovaně dorazila zkažená, jako obvykle. Není čas to řešit. Půjdeme jinam. Nemají vlastního řidič,vozí to Dodo, které většinou nedodržuje termíny. Kvalita převážených potravin je velmi náhodná. Zřejmě nemají auta vybavena pro správný převoz potravin,například salátů s obsahem majonézy. Občas dodají něco,co jsem si opravdu neobjednal. Jako například posledně,dva melouny pro dvoučlennou rodinu,které jsme si fakt neobjednali. Musím se poohlédnout po jiném dodavateli. Navíc účtují za tento mrzký servis poplatky za cestu řidiče.
brokolice
Odškodnění,zlepšení kvality služeb
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555 anebo na e-mail: info@itesco.cz.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.