Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dovolte abych vám napsal něco o seznamovací aplikaci Badoo.
Někdo mě říkal, že ženy tam nemusí za nic platit, a když myslím, že za nic, tak opravdu za nic. Chlapi ba naopak musí platit za vše. Tak jsme si s kámoškou udělali profily aby jsme si to ověřili jestli je to pravda. Tak jsem první začal já. Po registraci a vyplnění potřebných věcí jsem šel někoho hledat. Jediný co jsem tam mohl dělat bylo dávat like/srdíčka. Posílání zpráv bylo za peníze. Když jsem dostal srdíčko já, tak jsem nemohl nic dělat, profil byl rozmazaný a za jeho odemknutí to chtělo peníze/kredity, to stejný když jsem chtěl s danou osobou psát. Maximálně co mi šlo, tak bylo psaní obézním a ne příliš atraktivním ženám. Což mě příjde též dost sprostý.
A teď se podíváme na tu moji kamarádku.
Po té co se registrovala a vyplnila potřebné věci, tak šla taky někoho hledat. Ale tady už byly VELKÝ rozdíly. Mohla si s kýmkoliv psát bez žádného omezení. Hned viděla kdo všechno jí posílá srdíčka/like na který mohla hnedka reagovat, buď jej příjimout a nebo rovnou odpověď. To co má chlap v rámci prémium a peněz, tak holky to mají vše zadarmo a odemčené.
Psal jsem i na podporu Badoo, ale tam se mi k tomu nijak nevyjádřili. Každopádně je to pěkná diskrimitující/podvodná aplikace a s morálního hlediska nepřijatelná. Byl bych moc rád, kdyby se o tom dozvědělo mnohem více lidí a aby se o tom začalo mluvit. Ty chlapi tam musí vědět, že jsou každý den podvádění a Badoo si jenom nad němi hezky počítá výdělky.
Badoo, diskriminace a podvod vůči mužům.
Dát všem stejný práva bezohledu na pohlaví
|
Tweet |
V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží nebo služby prodat nebo poskytovat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.
V souladu s ustanovením § 2 odst. 3 zákona 198/2009 Sb., antidiskriminační zákon, se přímou diskriminací rozumí takové jednání, včetně opomenutí, kdy se s jednou osobou zachází méně příznivě, než se zachází nebo zacházelo nebo by se zacházelo s jinou osobou ve srovnatelné situaci, a to z důvodu rasy, etnického původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientace, věku, zdravotního postižení, náboženského vyznání, víry či světového názoru.
Nepřímou diskriminací se v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 téhož zákona rozumí takové jednání nebo opomenutí, kdy na základě zdánlivě neutrálního ustanovení, kritéria nebo praxe je z některého z důvodů uvedených v § 2 odst. 3 osoba znevýhodněna oproti ostatním. Nepřímou diskriminací není, pokud toto ustanovení, kritérium nebo praxe je objektivně odůvodněno legitimním cílem a prostředky k jeho dosažení jsou přiměřené a nezbytné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.