Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#77010Vyteklé pakryky trikolóra na kraťasy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2024, před 6 měsíci

Michal Veselý

Znění stížnosti

Dnes 23.6.2024 jsem by s rodinou na nákupu v Mladé Boleslavi a u zeleniny jsem si zvedl balíček paprik trikolóra které mi vytekly na kraťasy tak sem nevěřil vlastním očím. Nechal jsem si zavolat zelináře a vedoucí s tím že se mi omluvili co mi je do nějaký omluvy když jsem si udělal před celým kauflandem ostudu a byl jsem ponížen před celou svojí rodinou. A když odejdu tak se kravky ještě smějou v boxu na informacích.


Produkt

Paprika trikolóra


Požadované řešení

Chci 50% slevu na celý nákup v hodnotě 2000


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2024 14:22, před 6 měsíci

V tomto případě je vhodné se obrátit přímo na vedoucího dané pobočky, který by měl sjednat nápravu. Jestliže byla spotřebiteli navíc způsobena i škoda (zničené oblečení), máme za to, že by společnost mohla být odpovědná za její náhradu, jelikož společnost je povinna dohlížet na kvalitu potravin.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2024 18:46, před 6 měsíci

Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2024 18:46, před 6 měsíci

Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.6.2024 14:19, před 6 měsíci


Michal Veselý

Hodnocení: