Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Dnes 23.6.2024 jsem by s rodinou na nákupu v Mladé Boleslavi a u zeleniny jsem si zvedl balíček paprik trikolóra které mi vytekly na kraťasy tak sem nevěřil vlastním očím. Nechal jsem si zavolat zelináře a vedoucí s tím že se mi omluvili co mi je do nějaký omluvy když jsem si udělal před celým kauflandem ostudu a byl jsem ponížen před celou svojí rodinou. A když odejdu tak se kravky ještě smějou v boxu na informacích.
Paprika trikolóra
Chci 50% slevu na celý nákup v hodnotě 2000
|
Tweet |
V tomto případě je vhodné se obrátit přímo na vedoucího dané pobočky, který by měl sjednat nápravu. Jestliže byla spotřebiteli navíc způsobena i škoda (zničené oblečení), máme za to, že by společnost mohla být odpovědná za její náhradu, jelikož společnost je povinna dohlížet na kvalitu potravin.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení: