Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 23.6. 2024 měl jet autobus ze zastávky Kladno, Gymnasium v 17:49 směrem Praha, Nádraží Veleslavín. Autobus vůbec nejel, nebo na zastávce Gymnásium nezastavil. Nestihla jsem tudíž poslední autobus do Vrchlabí a nedostala jsem se domů.
Jak je vůbec možné, že se tohle může stát, Kladenské MHD je jedna velká katastrofa.
Vynechání autobusu 300
Požaduji slevu z jízdného na svoji příští jízdu autobusem, tzn. 40 Kč.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.