Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, mám moc špatnou zkušenost , poprvé jsem jela vlakem Čop - Praha, ne chci ani popisovat celu cestu, a výměně lístky, kvůli havárie. Cestou do Prahy v kupé mi byly odcizené vše peníze z peněženky (hotovost). A stevard mi na to řek, že se to stává no. Perfektně jednání aj cesta.
Krádež peněz ve vlaku (kupé)
Doufám že se to bude řešit, určitě by mněly být kamery ve vlaku.
|
Tweet |
V tomto případě spotřebiteli doporučujeme se obrátit na Policii ČR, která by mohla celou věc prošetřit.
Společnost v tomto případě dle našeho názoru není odpovědná za krádež hotovosti z peněženky spotřebitele. Společnost však může odpovídat za zavazadla uložená v úschovných prostorech dopravního prostředku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.