Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77013Krádež

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2024, před 7 měsíci

Myroslava Savchinova

Znění stížnosti

Dobrý den, mám moc špatnou zkušenost , poprvé jsem jela vlakem Čop - Praha, ne chci ani popisovat celu cestu, a výměně lístky, kvůli havárie. Cestou do Prahy v kupé mi byly odcizené vše peníze z peněženky (hotovost). A stevard mi na to řek, že se to stává no. Perfektně jednání aj cesta.


Produkt

Krádež peněz ve vlaku (kupé)


Požadované řešení

Doufám že se to bude řešit, určitě by mněly být kamery ve vlaku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2024 14:27, před 7 měsíci

V tomto případě spotřebiteli doporučujeme se obrátit na Policii ČR, která by mohla celou věc prošetřit.

Společnost v tomto případě dle našeho názoru není odpovědná za krádež hotovosti z peněženky spotřebitele. Společnost však může odpovídat za zavazadla uložená v úschovných prostorech dopravního prostředku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2024 15:58, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.