Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, s kolegyněmi (4 ženy) jsme dostaly od zaměstnavatele poukazy na 2denní pobyt (21.-23.6.2024) s procedurami. Na poukazu pro každou bylo napsáno 2lůžkový pokoj. Kolegyně, která byla ochotná rezervaci pobytu zařídit, se zeptala, zda by bylo možné mít 1x dvoulůžkový pokoj a 2x jednolůžkový a uplatnit to na poukazy. Emailem dorazilo potvrzení, že je vše v pořádku a že to takto lze uplatnit na poukazy, bylo zasláno pouze vyúčtování s částkou 4840,-. Žádné upozornění na doplacení pobytu nebylo zmíněno, ze strany hosta nebyl žádný souhlas o navýšení ceny. Na recepci dne 21.6.2024 při hotelovém check-in kolegyně nebyla na nic upozorněna a obdržela klíč od dvoulůžkového pokoje, kde byli 2 osoby, a dalšího dvoulůžkového pokoje, kde byla 1 osoba. V ten samý den jsem zhruba v 17:17 dorazila na check-in a dle svého poukazu jsem obdržela klíč na dvoulůžkový pokoj. Na recepci jsem nedostala žádné základní informace a jednání bylo velmi neprofesionální. Pokud bych informaci, že musím něco nadstandardně uhradit, obdržela, jistě bych si s kolegyní domluvila, abychom na dvoulůžkovém pokoji byly společně, nikoliv odděleně. V den odjezdu (23.6.2024) po nás požadovali na recepci doplatek 4840,- tedy za 2 osoby. Odmítla jsem částku 2420,- uhradit, protože jsem s tím nebyla dopředu seznámena a s ničím takovým bych nesouhlasila. Na recepci byli velmi nekompetentní a nechtěli přiznat žádnou odpovědnost za pochybení. Celý proces byl opravdu nepříjemný a zkazil celý pobyt. Nechtěli jsme odjet bez zaplacení, takže kolegyně, která rezervaci zprostředkovala, celou částku uhradila a následně sepsala reklamační protokol (dle Obchodních podmínek zmíněných na jejich webu: https://docs.google.com/document/d/1kT14--iV0mPLcilbgIllutORbmClOu1pBRmbc4EOwhU/preview?pli=1 bod 12.2. a nechala si od recepce podepsat. Žádáme vrácení celé částky 4840,-. Prosíme o vyjádření, zda je postup správný. Pro tuto zkušenost nedoporučujeme pobyt v tomto zařízení. Velmi nás mrzí neprofesionální přístup od recepce i vedení, které nebylo přítomno. Děkuji, Karolína Kostínková
Chceme vrátit částku, která nám byla účtována navíc.
|
Tweet |
Jestliže na dotaz ohledně uplatnění poukazu společnost odpověděla spotřebiteli kladně s tím, že je možné zařídit ubytování s procedurami dle požadavků spotřebitele bez doplatku, neměla by společnost následně po spotřebiteli požadovat uhrazení doplatku ve výši 4 840,- Kč.
Pokud však spotřebiteli byla v souvislosti s uskutečněnou rezervací zaslána i faktura s částkou 4 840,- Kč, domníváme se, že je možné vnímat tuto fakturu jako upozornění na nutnost doplatit si pobyt dle požadovaného ubytování a pokojů. Na nutnost doplatit rozdíl v ceně by však měl být spotřebitel řádně informován. V tomto případě se však s ohledem na potvrzení rezervace jako odpověď na dotaz ohledně uplatnění poukazu domníváme, že k řádnému informování nedošlo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.