Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, od minulé středy se snažíme nahlásit problém, ano vím, že jste toho měli hodně. Část domu se po nějaké době znovu rozjela. Ale stále nefunguje druhá fáze: což pro nás znamená" jeden pokoj úplně bez elektřiny, předsíň a venkovní zdroj taktéž, zbytek domu funguje už 5 dní na 2-3 zásuvky, takže musíme na vše používat prodlužku,každý velký spotřebič musí mít z bezpečnostního hlediska svoji. Lednici nemůžeme vypnout, takže jenom dvě na jednu je kotel na teplou vodu...takže..kdy se to bude řešit???
PS: nefunguje fáze 2: zkoušíme i několikrát denně restartovat - vypnout a zapnout hlavní jistič. Stále svítí jen fáze 1 a 3!!!
Zprovoznit druhou fázi!
|
Tweet |
Jestliže došlo k výpadku elektřiny a nejedná se o plánovanou odstávku, kterou zveřejnila společnost ČEZ Distribuce, a.s. předem na webové adrese: https://www.cezdistribuce.cz/cs/pro-zakazniky/odstavky, je vhodné nahlásit poruchu přímo distributorovi.
Poruchu lze nahlásit telefonicky na čísle 800 850 860 anebo elektronicky zde: https://bezstavy.cz/.
Při nahlášení poruchy by měla společnost do 15 dnů sdělit spotřebiteli důvod potíží a do 30 dnů zjednat nápravu.
Pokud by došlo z důvodu opakovaných výpadků elektřiny k poškození elektroniky, měl by spotřebitel nárok na náhradu škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.