Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,minulý týden jsem reklamovala obuv mé 14 leté dcery,Skechers vel.41 v prodejně na Zličíně Metropole v Praze.Obuv jsem dceři koupila(i když jsem samoživitelka a boty pro mne byly nejdražší,co jsem kdy vůbec koupila)cca před 1 rokem,paragon jsem samozřejmě dodala.Důvodem reklamace je to,že dceru v ravé botě začala velmi bolet noha a zjistily jsme,že na vnitřní straně stélky se propadla-udělal se jakoby ďolík a noha je tedy nestabilní a dceru při chůzi bolí noha.Navíc boty změnily i svou konstrukci,velmi změkly,patní část už vůbec není pevná.Zdůrazňovala jsem na prodejně,že o boty pečuji dobře-sama jsem 7 let pracovala v prodejně s obuví,a důvod reklamace je vážný-boty neplní svou funkci jak mají!Včera mi přišla SMS,že reklamace je zamítnuta a mám si pro obuv přijet.Stály 2.499,-což za tak vysokou cenu aby za rok se v botech nedalo chodit?Zvlášť u dítěte ,kde se noha vyvíjí?Dcera začala mít i bolesti páteře!Prosím tedy o přehodnocení výsledku reklamace,protože důvody zamítnutí nejsou žádné podstatné.Prostě jen se obchodu nechce vracet peníze!!I když jsem uvedla,že koupím na prodejně dceři obuv opět,aby měla v čem chodit!!Prosím tedy o vrácení peněz.Na č.ú.xxxxxx(uvedla jsem i do reklamačního protokolu,nebo v hotovosti na prodejně při vyřízení reklamace.Pojedu tam dnes 24.6.2024 v odpoledních hodinách-jsem až z Příbrami a pečuji ještě o těžce postiženého syna s Downobým syndromem.Jen cesta tam a zpět mne bude stát nafta minimálně 500,-Kč.Bylo by možné,abyste dali vědět ať už telefonicky či mailem apod na pobočku Zličín Metropole Humanic,zda reklamaci mají přehodnotit?Musela bych se obrátit pak jak na ČOI anebo posudkového znalce a soud.Vyhly bychom se obě strany zbytečným problémům.Děkuji Isabela Grace
Skechers vel.41
vrácení peněz 2.499,-Kč na č.ú.227981309/0600
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci a informovat o tom spotřebitele nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
pro informaci uvádím, reklamace byla dne 24. 6.2024 prodávajícím přehodnocena ve prospěch spotřebitele s navrhovaným řešením, zrušením kupní smlouvy.
HUMANIC CZ
Martina Vlkanovová
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.