Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám po splatnosti vyúčtování, včas jsem volala abych oznámila, že se platba zpozdí, domluvili jsme se že pošlu nějakou částku do daného dne, ale paní to tam nežádala, takze platba nepřišla a snažím se stále domluvit na rozumném řešení, nedělám mrtvého brouka.
Z jedním člověkem na infolince se domluvíte na jedné věci a další den volá jiný s úplně jiným informacemi, takže nejsou ani schopny zaregistrovat co dělají.
Absolutně neprofesionální.
Vědět, co dělají.
|
Tweet |
Dle dostupných informací platí, že v případě neuhrazení vyúčtování včas se z vyúčtování stává dlužná částka, kterou je nutné společnosti uhradit. V případě prodlení však upozorňujeme spotřebitele, že mu může být ze strany společnosti účtována i smluvní pokuta, jestliže byla mezi stranami ujednána, či zákonný úrok z prodlení.
Více informací ohledně nezaplacení vyúčtování včas u společnosti Twisto payments a.s. společně s ceníkem nalezne spotřebitel na webové adrese: https://twisto.zendesk.com/hc/cs/articles/360007460519-Co-se-stane-kdy%C5%BE-nezaplat%C3%ADm-v%C4%8Das.
Jelikož společnost na stránkách uvádí, že je vhodné se při potížích s řádným splacením na ni obrátit, měla by být spotřebiteli nápomocná.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Dobrý den! Bohužel od naší zákaznické linky máme jiné informace, než jaké uvádí spotřebitelka, což můžeme doložit nahrávkou Komunikace z naší strany byla konzistentní. Společnost Twisto se snaží být vždy vstřícná a oceňujeme, když s námi zákazníci otevřeně komunikují. Je ale nutné domluvy dodržovat. Víc informací o tom, co dělat, když se zákazníci zpozdí s platbou, najdete na našich stránkách www.twisto.cz, případně se na nás obraťte https://www.twisto.cz/kontakt/. Srdečně zdravíme z Twista.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.