Společnost


Twisto payments a.s.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77021Neschopnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2024, před 7 měsíci

Hana Vošterová

Znění stížnosti

Mám po splatnosti vyúčtování, včas jsem volala abych oznámila, že se platba zpozdí, domluvili jsme se že pošlu nějakou částku do daného dne, ale paní to tam nežádala, takze platba nepřišla a snažím se stále domluvit na rozumném řešení, nedělám mrtvého brouka.
Z jedním člověkem na infolince se domluvíte na jedné věci a další den volá jiný s úplně jiným informacemi, takže nejsou ani schopny zaregistrovat co dělají.
Absolutně neprofesionální.


Požadované řešení

Vědět, co dělají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2024 14:44, před 7 měsíci

Dle dostupných informací platí, že v případě neuhrazení vyúčtování včas se z vyúčtování stává dlužná částka, kterou je nutné společnosti uhradit. V případě prodlení však upozorňujeme spotřebitele, že mu může být ze strany společnosti účtována i smluvní pokuta, jestliže byla mezi stranami ujednána, či zákonný úrok z prodlení.

Více informací ohledně nezaplacení vyúčtování včas u společnosti Twisto payments a.s. společně s ceníkem nalezne spotřebitel na webové adrese: https://twisto.zendesk.com/hc/cs/articles/360007460519-Co-se-stane-kdy%C5%BE-nezaplat%C3%ADm-v%C4%8Das.

Jelikož společnost na stránkách uvádí, že je vhodné se při potížích s řádným splacením na ni obrátit, měla by být spotřebiteli nápomocná.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2024 13:43, před 7 měsíci

Dobrý den! Bohužel od naší zákaznické linky máme jiné informace, než jaké uvádí spotřebitelka, což můžeme doložit nahrávkou Komunikace z naší strany byla konzistentní. Společnost Twisto se snaží být vždy vstřícná a oceňujeme, když s námi zákazníci otevřeně komunikují. Je ale nutné domluvy dodržovat. Víc informací o tom, co dělat, když se zákazníci zpozdí s platbou, najdete na našich stránkách www.twisto.cz, případně se na nás obraťte https://www.twisto.cz/kontakt/. Srdečně zdravíme z Twista.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 08:44, před 6 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2024 21:40, před 5 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.