Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes 24.6.24 po osmé hodině ranní jsem nemohl vrátit 4 zálohované lahve, které jsem v téže prodejně zakoupil a zálohu zaplatil. Automat byl právě opravován. Žádal jsem vedoucího o náhradní řešení a ten řekl, že jde vše přes automat a on žádné peníze nemá. Vlastně jsem byl za hlupáka - vždyť sám vidím, že automat nefunguje. Nebudu posuzovat schopnosti vedoucího, ale vaše společnost porušila zákon. Já jsem nemohl nakoupit v plném rozsahu, protože by se mi zboží do tašky už nevešlo, když jsem domů také odnášel prázdné lahve.
Nezajímá mě omluva. ZAJÍMÁ MĚ ZDA A JÁKA UČINÍTE OPATŘENÍ, ABY SE TO UŽ NIKDY NEOPAKOVALO. Děkuji.
S pozdravem Jiří Kotál ZÁKAZNÍK BILLA KLUBU ***.
Učinit nápravu, aby se to v podobných případech už nikdy neopakovalo
|
Tweet |
Zákon o obalech se vztahuje na podnikající fyzické a právnické osoby, které
1. uvádí obaly na trh: výrobci obalů, dovozci obalů ze zemí mimo území EU a přepravci obalů ze zemí EU
2. uvádí obaly do oběhu: distributoři obalů (tj. osoby, které nakoupí balené výrobky v České republice a předají je dále, ať již úplatně nebo bezúplatně).
Dle § 9 odst. 5 zákona o obalech je osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, povinna zajistit, aby tyto obaly nebo odpady z těchto obalů, jde-li o vratné zálohované jednorázové obaly, byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu. Zároveň musí taktéž zajistit zpětný odběr těchto obalů nebo odpadů z nich, a zároveň musí informovat spotřebitele o způsobu zajištění tohoto zpětného odběru dle § 10 téhož zákona.
Z výše uvedeného se domníváme, že společnost BILLA, spol. s r. o., je povinna zajistit zpětný odběr obalů nebo odpadů z nich, a zároveň musí informovat spotřebitele o způsobu zajištění tohoto zpětného odběru.
Dle § 36 písm. b) zákona o obalech kontroluje zajištění zpětného odběru osobami, které uvádějí obaly na trh nebo do oběhu prodejem spotřebiteli, Česká obchodní inspekce, na kterou je možné se v případě opakovaného problému s výkupem s podnětem obrátit.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem
BILLA, spol. s r.o
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:
"Dosud jsem nedostal od společnosti Billa žádnou odpověď na moji stížnost. Zřejmě to chtějí nechat do ztracena. Nějaké vyjádření by poslat měli.
S pozdravem Kotál"
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme bez dosažení dohody stran.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále se může spotřebitel s podnětem obrátit i na Českou obchodní inspekci (zde: coi.cz/podatelna).