Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
objednala jsem si u Vás JR pass a postupovala přesně podle pokynů. Kdy mi bylo řečeno ať okamžitě po uhrazení zašlu výpis účtu o zaplacení, aby se koupě mohla začít řešit. Vše jsem udělala a dokonce peníze byly připsány v pátek dopoledne na Váš účet, jelikož mi banka poslala doklad o zúčtování. Bohužel, Vaše pracovnice co mě měla na starost v pátek nebyla v práci a podle ní ji měla zastoupit kolegyně, která ovšem nereagovala na žádný z mých emailů. Nyní dnes v pondělí ráno mi paní (která mě má na starost) posílá fakturu na doplacení částky z důvodu změny kurzu měny. Já přeci nemůžu za to, že paní nebyla v práci a nikdo jiný to neřešil a nechci platit za chyby jiných.
Ráda bych, kdyby mi byla poskytnuta služba za předem domluvenou cenu. Případně vrácen přeplatek, jelikož to docela akutně potřebuji.
|
Tweet |
Společnost STUDENT AGENCY k.s. (dále jen "SA") v tomto případě zprostředkovává jednotlivou službu cestovního ruchu. Jak i na svých webových stránkách u zprostředkované služby Japan Rail Pass uvádí, cena se mění dle kurzu v den objednávky.
Všeobecné obchodní podmínky společnosti STUDENT AGENCY k.s. v čl. 4 odst. 6 upravují, že do okamžiku uhrazení celkové ceny (tj. ceny zahrnující cenu ubytování, objednaných jiných a souvisejících služeb, cenu zprostředkování, apod.) není potvrzení objednávky závazné a rezervace ubytování, příp. jiných a souvisejících služeb, jakož i jejich cena může být změněna.
Závazné objednávky jsou přijímány v rámci běžné pracovní doby v pracovní dny a to nejpozději do 18.00 hod. Objednávky, které dodavatel obdrží mimo pracovní dobu, budou vyřízeny až následující pracovní den. K závaznému uzavření sjednání služeb mezi klientem a poskytovatelem dojde ve chvíli, kdy klient uhradí po ověření platnosti provedené rezervace ubytování, příp. jiné související služby, u SA, celkovou cenu. Uhrazením celkové ceny klient potvrzuje, že mu byly ze strany SA poskytnuty všechny potřebné informace (včetně stornovacích a reklamačních podmínek) a související dokumenty.
Byla-li služba uhrazena do 18:00 v pracovní den, je platná cena, která byla sjednána v objednávce. Je-li cena odlišná od sjednané, musí společnost o tom spotřebitele předem informovat. Ujednání, která odkládají určení ceny až na dobu plnění jsou dle občanského zákoníku zakázaná. Pokud se cena liší, může spotřebitel reklamovat službu dle reklamačních podmínek nebo případně se požadovat odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.