Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pošta 62500 mně neoprávněně přesměrovala zásilky do Hrušovan u Brna. Od 1.6.2024 do 22.6.2024. Mám kopii žádosti, kde žádám zřízení PO BOXU do 31.5.2O24. Nějaký aktivista na poště 62500 to přesměroval natrvalo. Mám informace, že po tu dobu pošta prezentovala mně došlé zásilky jako nevyzvednuté. Žádám, aby všechny doporučené nevyzvednuté zásilky byly u odesílatele odprezentovány s omluvou pošty, jako chybně doručené. To znamená prohlášení pošty, že jsem si to nevyzvedl je neplatné.
Na poště 62500 se mnou jednali, jako kdyby to byla moje vina. Vy by jste chtěli,abych nebyl sprostý?
Je to těžké.
Oldřich Čížek
***
Vzít zpět svoje prohlášení, že zásilka nebyla vyzvednutí.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel v dohodě o pronájmu zamykatelné poštovní přihrádky na poště či v jiném obdobném dokumentu vyplnil datum, do kdy mají být zásilky ukládány v P. O. BOXU, je společnost povinna toto datum respektovat.
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.