Společnost


CK ČESKÉ KORMIDLO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77038Reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2024, před 7 měsíci

Hana Jindrichovska

Znění stížnosti

Podávám stížnost na CK České kormidlo,jak na delegátku p.K.V. s také na dopravce CK České kormidlo.Voucher No.379829 od 15.6.-22.6.2024.SGI 1+0. Před balkonem hromada dřeva a všechno zarostle a přerostlé všelijakými trávami. V noci v pokoji lezli všelijaké potvory.Byla jsem pokoušela.Byly hrozně hice a nedalo se spát.V noci od pondělí až do středy byly hrozně rany nekde v 1.patre.Nespala jsem celé noci. Potom mě napadla bezdůvodně neznámá žena,že ty rány dělám já.Branila jsem se proč bych to delala .Byla jsem za delegátkou a opět žádná odezva ajen se mi vysmála. Ztratila jsem všechnu důvěru k někomu,aby mě pom ohl. Jsem sama,ale tohle se mi ještě nestalo.Dostala jsem velke bolesti břicha,a tak jsem nemohla si užít dovolenou.Musela jsem nasadit antibiotika.Cesta byla hrozná.Ridici nám ani nedopřáli si dojit na WC.Nahazeli tam plno kufru.Jeli jsme 6hodin vkusem.Nikde nezastavil.Kdyz jsem se ozvala kvůli kufrům,tak mě bylo řečeno, že mám sedět doma a nikam nejezdit. Pan řidič byl arogantní a neumel se chovat.Svadel to na výrobce autobusu. Proto žádám o odstupné z důvodu zkažené dovolené.A žádám o vyrovnání z újmy na zdraví. S pozdravem Jindrichovska Hana


Požadované řešení

Vyrovnání z újmy na zdraví a psychického vypětí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2024 08:16, před 7 měsíci

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Zájezd má vadu, není-li některá ze služeb poskytována v souladu se smlouvou dle § 2537 odst. 1 občanského zákoníku. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

V souladu s ustanovením § 2537 odst. 2 zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník"), je třeba vytknout vadu pořadateli zájezdu bez zbytečného odkladu, což se nejčastěji řeší prostřednictvím přiděleného delegáta, s kterým je nutno sepsat zápis o vadě zájezdu, kterým pak bude spotřebitel po návratu argumentovat u pořadatele zájezdu jako takového a požadovat slevu z ceny zájezdu v souladu s ustanovením § 2540 odst. 1 občanského zákoníku.

Spotřebiteli doporučujeme podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na vyřízení reklamace má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, může spotřebitel reklamaci rozporovat.

Pro výpočet výše nároku (procentuální slevy) je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Sleva se počítá z ceny zájezdu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2024 22:34, před 5 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 15:19, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.