Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
Dnes mi měli doručit zásilku na mou adresu (Nová 87, 747 64) paní mi však volala, že stojí úplně na jiné adrese (krásné pole s jiným popisným číslem a v jiné ulici) a že jsem adresu musela napsat špatně, také že nemá čas mě hledat, proto mi zásilku zaveze na výdejní místo někde do Poruby, kde to mám úplně z ruky… Adresu jsem si však kontrolovala a na mé straně určitě problém nebyl. V telefonu mi také říkala, že mi výdejní místo pošle do zprávy, což se ještě nestalo…
zásilka Z 367 3862 346 na adresu Nova, 87, Ostrava.
Zaslání zprávy výdejního místa, nebo doručení na uvedenou adresu.
Zásilku jsem si nechala poslat domů, abych balíček nemusela zbytečně tahat (když má přes kilo), také mi paní nenabídla dodání do mého nejbližšího výdejního místa, proto bych požadovala například slevu na další doručení na svou adresu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Wiaczková, obraťte se prosím v této záležitosti na náš zákaznický servis (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular), kolegové to prověří a případně se postarají o nápravu. Nicméně jakmile bude vaše zásilka uložena ve výdejním místě, měla by vám přijít automatická notifikace, abyste věděla, kam si pro ni můžete dojít. Nikola, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: