Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77053Nenahlášení škody

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2024, před 10 měsíci

Irma Zbořilová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Vaše řidička YL nenáhlasila na Gnerali dopravní nehodu kterou způsobila dne 16.6.2024 cca kole 16:30 v Praze při odbočování z ulice Mírového náměstí na ulici T"urkovou kde narazila do vozidla Mercedes Benz *** který zastavil na přechodu. Likvidátor Generali už u nás byl 18.6.2024 vše nafotil sepsal škodu ,ale peníze nemáme protože dáma stále nic nenahlásila.Číslo případu je ***. Pokud se paní nepřihlásí k tomu co způsobila budeme vše řešit žalobou. Paní pojišťovna již dvakrát obeslala a ona se chová jako,že nic neudělala. Pokud do konce týdne nedohlásí pojistnou událost budeme to řešit velmi rázně.

Zbořilová Irma
Dejte mi vědět na e mail ***
Doufám,že se k tomu postavíte zodpovědně


Požadované řešení

Dohlašte událost co nejdříve.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 10:18, před 10 měsíci

Škodu musí pojišťovně nahlásit všichni účastníci nehody, tedy viník i poškozený.

Vzniklou situaci je vhodné řešit přímo se společností Bolt. Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.

Bolt asistence by měla být taktéž dostupná na adrese Pernerova 35, 186 00 Praha 8, Karlín v úředních hodinách, a to ve středu od 10 – 11 hodin a v pátek od 13 – 15 hodin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2024 07:19, před 9 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.