Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77053Nenahlášení škody

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2024, před 7 měsíci

Irma Zbořilová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Vaše řidička YL nenáhlasila na Gnerali dopravní nehodu kterou způsobila dne 16.6.2024 cca kole 16:30 v Praze při odbočování z ulice Mírového náměstí na ulici T"urkovou kde narazila do vozidla Mercedes Benz *** který zastavil na přechodu. Likvidátor Generali už u nás byl 18.6.2024 vše nafotil sepsal škodu ,ale peníze nemáme protože dáma stále nic nenahlásila.Číslo případu je ***. Pokud se paní nepřihlásí k tomu co způsobila budeme vše řešit žalobou. Paní pojišťovna již dvakrát obeslala a ona se chová jako,že nic neudělala. Pokud do konce týdne nedohlásí pojistnou událost budeme to řešit velmi rázně.

Zbořilová Irma
Dejte mi vědět na e mail ***
Doufám,že se k tomu postavíte zodpovědně


Požadované řešení

Dohlašte událost co nejdříve.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 10:18, před 7 měsíci

Škodu musí pojišťovně nahlásit všichni účastníci nehody, tedy viník i poškozený.

Vzniklou situaci je vhodné řešit přímo se společností Bolt. Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.

Bolt asistence by měla být taktéž dostupná na adrese Pernerova 35, 186 00 Praha 8, Karlín v úředních hodinách, a to ve středu od 10 – 11 hodin a v pátek od 13 – 15 hodin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2024 07:19, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.