Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Zakoupila jsem zájezd do Tuniska,který mám kompletně zaplacený od 10.5.2024.Následně mi přišla smlouva od Blue Stylu že zájezd je kompletně zaplacený.
Jenže v Invii je žřejmě problém s propsáním částek.Přišel mi email od paní D.R., že chybí částka.I přes zaslání smlouvy od Blue Stylu,že je vše uhrazené jsem nic nezjistila.Nejenže paní R. nereagovala na mé emaily s dotazem zda by mne mohla informovat o výsledku tak doposud nevím nic.Dovolenou máme od 5.8.2024 a myslím si že od doplacení zájezdu z 10.5.cca 1.5 měsíce bych jako stálý zákazník měla mít alespoň nárok vědět jak je situace řešena.
Žádám tímto informaci o celé záležitosti a kompenzaci v podobě alespoň 50% slevy na jeden fakultativní výlet v námi vybrané dovolené.Přes veškeré komplikace které jme měli i minulý rok jsme se rozhodli letět i letos od vaší CK a čekáme že budeme s vámi moci létat i nadále.Děkuji a přeji hezký den Lišková Dagmar tel:736709634
zájezd č.02660465-Lišková Dagmar
Požaduji alespoň 50% slevu v podobě voucheru na námi vybraný fakultativní výlet na dovolené.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka za zájezd řádně zaplatila, mělo by jí být umožněno jej řádně absolvovat. Doporučujeme tedy na jeho dodání trvat. Zaplacení zájezdu je možné společnosti prokázat např. výpisem z účtu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.