Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77057Údajný nedoplatek zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2024, před 7 měsíci

Dagmar Lišková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem zájezd do Tuniska,který mám kompletně zaplacený od 10.5.2024.Následně mi přišla smlouva od Blue Stylu že zájezd je kompletně zaplacený.
Jenže v Invii je žřejmě problém s propsáním částek.Přišel mi email od paní D.R., že chybí částka.I přes zaslání smlouvy od Blue Stylu,že je vše uhrazené jsem nic nezjistila.Nejenže paní R. nereagovala na mé emaily s dotazem zda by mne mohla informovat o výsledku tak doposud nevím nic.Dovolenou máme od 5.8.2024 a myslím si že od doplacení zájezdu z 10.5.cca 1.5 měsíce bych jako stálý zákazník měla mít alespoň nárok vědět jak je situace řešena.
Žádám tímto informaci o celé záležitosti a kompenzaci v podobě alespoň 50% slevy na jeden fakultativní výlet v námi vybrané dovolené.Přes veškeré komplikace které jme měli i minulý rok jsme se rozhodli letět i letos od vaší CK a čekáme že budeme s vámi moci létat i nadále.Děkuji a přeji hezký den Lišková Dagmar tel:736709634


Produkt

zájezd č.02660465-Lišková Dagmar


Požadované řešení

Požaduji alespoň 50% slevu v podobě voucheru na námi vybraný fakultativní výlet na dovolené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 09:44, před 7 měsíci

Pokud spotřebitelka za zájezd řádně zaplatila, mělo by jí být umožněno jej řádně absolvovat. Doporučujeme tedy na jeho dodání trvat. Zaplacení zájezdu je možné společnosti prokázat např. výpisem z účtu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2024 07:19, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.