Společnost


FaMe trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7706Nesmyslná objednávka od společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2015, před 9 lety

Jaroslav Zrzavý

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes mi volá pán z PPL že má pro mne doručovat balík v hodnotě 439kč a já o ničem nevím,že jsem si něco objednával a zrovna až ze Znojma!!!!!Prosím vás mohla by to nějaká bezpečnostní agentura prověřit,co je to za lumpy takto okrádat lidi?Jak tak čtu,tak skoro všichni po internetu na tuto podvodnickou společnost nadává!!!!!


Produkt

Nic jsem si neobjednal


Požadované řešení

Prověřit policií tuto podvodnickou společnost FaMe trade s.r.o Znojmo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2015 09:43, před 9 lety

U neobjednaného plnění dle § 1838 občanského zákoníku platí, že dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí tedy dle platné právní úpravy takové zboží na své náklady vracet a ani o tom podnikatele vyrozumět. Občanský zákoník tak výslovně stanoví, že pokud bylo spotřebiteli dodáno zboží, které si neobjednal, má právo s dodaným zbožím naložit podle libosti (ponechat si je, zcizit je, zničit apod.), aniž mu hrozí právní sankce.

V daném případě z popisu uvedeného ve stížnosti by bylo možné vyhodnotit jednání společnosti rovněž jako agresivní obchodní praktiku, pokud s přihlédnutím ke všem okolnostem svým obtěžováním, donucováním výrazně zhoršuje možnost svobodného rozhodnutí spotřebitele. Při posuzování, zda je obchodní praktika agresivní, se přihlíží zejména k okolnostem načasování, místu a době trvání obchodní praktiky, způsobu jednání, jeho výhružnosti, vědomému využití nepříznivé situace spotřebitele a kladení nepřiměřených překážek pro uplatnění práv spotřebitele.

Dle přílohy č. 2 zákona o ochraně spotřebitele, konkrétně písm. f) jsou vždy považovány za agresivní obchodní praktiky, pokud podnikatel požaduje na spotřebiteli okamžitou nebo odloženou platbu za výrobky nebo služby, které mu dodal, ačkoli si je spotřebitel neobjednal nebo požaduje vrácení či uschování nevyžádaných výrobků.

Pokud se skutečně jednalo o výše popsanou praktiku podnikatele, pak doporučujeme spotřebiteli podat podnět státnímu dozorovému orgánu České obchodní inspekci k provedení kontroly u podnikatele. V případě zjištěného porušení zákazu používání nekalých obchodních praktik při nabízení a prodeji zboží je oprávněn státní dozorový orgán uložit ve správním řízení podnikateli pokutu až do výše 5 miliónu korun.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2015 15:04, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.