Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77062Neprávnené vymazanie inzerátu, a bez odpovede na moju otázku následné zablokovanie čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2024, před 7 měsíci

Ján Jankovič

Znění stížnosti

Dobrý deň mám takúto skúsenosť z Bazo sk. Po rokoch kdy som mal vystavený tento inzerát mi prišla táto správa 21.06.2024

bohužel Váš inzerát byl vymazán z důvodu porušení podmínek inzertního serveru http://www.bazos.sk/podmienky.php - inzerce výkupu je zakázaná.
S pozdravem
Podpora Bazos.sk
podpora@bazos.sk
www.bazos.sk
***: Kúpim
Kúpim Jawu 90 v nepojazdnom nekompletnom stave alebo len diely. Prípadne aj iné staré motocykle.
Cena: Ponúknite
Meno: J.V.
Mail: ***
Telefón: ***
Písal som im, že prečo to robia za celú dobu sa mi sice ozvalo niekoľko priekupníkov, ale ja tieto motocykle zbieram a renovujem. Za 37 rokov som nepredal ani jednu motorku- nie som priekupník. Ale namiesto odpovede mi zablokovali účet aj číslo na bazoš SK!!! Je to choré písal som im fakty ale asi si neuvedomujú že tí čo ma zablokovali majú zisk s tých ľudí čo podávajú inzeráty. Preto ak neurobíte s nimi poriadok,ani na Bazoš SK chodiť nebudem a radšej budem nakupovať cez Aukro CZ alebo Bazar sk, alebo facebook kde takýto problém nemám. Páni všemocný si strelili do vlastného kolena, a je len na vás pán Ing. Radim Smička či z týmito vašimi pracovníkmi urobíte poriadok, lebo vás svojím jednaním pripravujú o zisk, a robia vám anti-reklamu.
S pozdravom J.V.


Produkt

Uvedené v správe


Požadované řešení

Odlíšiť priekupníkov od zberateľov a nebiť pápežskejší ako sám pápež a bez vysvetlenia zablokovať niekoho, len preto, že si to niekto zaumienil čo neuvažuje o tom že Bazoš sk žije zo zákazníkov a nie naopak .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 12:55, před 7 měsíci

Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.

Ve veřejně dostupných obchodních podmínkách, které podnikatel při provozování webu využívá, není uvedeno oprávnění blokovat telefonní čísla. Jediná restriktivní opatření, která by v řešené věci přicházela v úvahu, jsou upravena v bodu č. 5 obchodních podmínek společnosti.

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc blokovat cizí telefonní číslo.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti Ing. Radim Smička, Vrbátky 17, 79812.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2024 22:41, před 5 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 15:23, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.