Společnost


Adrimax s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77067Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2024, před 7 měsíci

Oldřich Svačina

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 19.5.2024 jsem si objednal zboží,Registrace objednávky číslo ***.
Dne 20.5.2024 jsem dostal email Objednávka č. *** byla zaplacenaa.
Dne 21.5.2024 jsem dostal email Informace a potvrzení objednávky č. ***- emobilky.cz
Už se to chystá, kompletujeme, vyřizujeme...
Objednávka č. ***, registrována 19.5.2024 18:19:54
Dne 5.6.2024 jsem dostal email TERMÍN DODÁNÍ K VAŠÍ OBJEDNÁVCE - číslo: *** Doručení vaší objednávky očekávejte v následujících dnech!
Dne 6.6.2024 jsem dostal email eMOBILKY.cz - FAKTURA - HOTOVO - objednávka vyřízena - Číslo objednávky: ***
Od tohoto emailu žádná komunikace.Telefon odkazuje na online samoobsluhu,která je nefunkční.
Po mnoha více než 15 pokusů o telefonické spojení nebo e,ailovou informaci jsem se dopracoval pouze • Vaši objednávku č. *** už jsme předali dopravci
Na cestě
Nejpozději v den doručování by vám měl zaslat SMS zprávu s přesným časem doručení. Pokud potřebujete změnit den/čas doručení, nebo máte k doručení nějaký dotaz, obraťte se, prosím, přímo na přepravce.
Na svém účtu informace Poslední objednávka
Dosud nemáte žádnou objednávku
Jinak pouze robotické odpovědi

Děkujeme za Váš email...
Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš email.

Snažíme se odpovědět co nejdříve, obvykle do 3 pracovních dnů.

Je-li Váš dotaz složitější, dejte nám prosím čas, než odpověď zkonzultujeme s kolegy či dodavateli.

Můžete také využít naší online zákaznickou samoobsluhu, kterou najdete u nás na webu, najdete zde spoustu informací k objednávce včetně možných úprav, časté dotazy a rady k nákupu.

Děkujeme za trpělivost a přejeme krásný den,

tým eMOBILKY.cz

(Na tento email neodpovídejte, poslal jej robot a na další odpovědi nebyl vycvičen )

Takže celé moje snažení je bez úspěchu.Pak jsem ujistil,že s tímto obchodem a jeho přístupem nejsem sám.Bohužel.
Není to značná částka,ale jde o princip a jde o více nakupujících.
Děkuji.


Produkt

Objednávka č. ***. CFZFIXOP3-1163-BK Pouzdro typu kniha FIXED Opus pro Infinix Note 30 PRO, černé FIXOP3-1163-BK a D3MK LENS PROTECTION-996- 3MK 3mk Lens Protection ochrana kamery pro Infinix Note 30 Pro ,(4ks), (5903108532419)


Požadované řešení

Dodat objednané zboží.Pokud prodejce není schopen zajistit objednané (i když sdělil,že už poslal),tak vrácení peněz případně včetně úroků.Zatím bez náhrady ztrátu času.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 16:57, před 7 měsíci

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím § 1829 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla podnikatele Adrimax s.r.o., Světova 523/1, 180 00 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si dokumenty ohledně odstoupení od smlouvy uschovat.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 13:50, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.