Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
personál mně neinformoval o akci brýlí ( buď slunečních a nebo dioptrických) ke koupeným s nálepkou u vás v prodejně Fokus v Chebu, Dragounské ulici. Po mém osobním zjištění a urgenci, bylo mi zamítnuto je dostat zpětně.
Já doufám, že tuto situaci řádně prověříte a napravíte. S pozdravem Říhová Lucie
***
e-mail: ***
Doufám, že vše dořešíte k mému prospěchu. Děkuji za kladné vyřízení.
|
Tweet |
Na webových stránkách společnosti (dostupných zde: https://fokusoptik.cz/detail-akce?id_promotion=51) je uvedeno následující:
"Akce 1+1 zdarma se vztahuje na vybrané brýlové obruby a vybrané sluneční brýle. Akci lze uplatnit na koupi dvou kompletních dioptrických zakázek (tj. brýlová obruba + dioptrická skla zakoupená současně) nebo na koupi dvou vybraných slunečních brýlí, případně ke kombinaci dioptrických brýlí a slunečních brýlí.
Při uplatnění akce 1+1 ZDARMA získáte vždy ty levnější z vybraného páru zdarma. Akci nelze kombinovat s akcí na sluneční brýle.
Akce platí ve všech optikách FOKUS v České republice od 13. 5. do 30. 6. 2024.
* Sleva 1 + 1 na kompletní dioptrické brýle platí při koupi obrub značek OKKO, Berlin Eyewear, AGIO, OKULA, Porte Verte, Mario Rossi, Zitron Berlin, Enni Marco, Vienna Design, BONLUX, Prueba, ALFA, MONDOO, POINT, Emilia Fabiono.
* Sleva 1+1 na kompletní dioptrické brýle platí při koupi dioptrických skel značky OKKO a FOKUS."
Jestliže tedy spotřebitelka splnila výše uvedené podmínky akce, mělo jí být umožněno akci využít. Zároveň se domníváme, že zaměstnanci na pobočce společnosti by měli být spotřebitelům nápomocní, a to i z hlediska možné informovanosti o akcích a nabídce dané pobočky.
Doporučujeme spotřebitelce se v tomto případě obrátit přímo na společnost FOKUS optik a.s., a to prostřednictvím e-mailu: info@fokusoptik.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.