Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#7707Neoprávněné inkaso 2247 Kč s mého účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2015, před 9 lety

Pavla Ligrová

Znění stížnosti

Dne 30.7.2015 jsem zaplatila 149 společnosti Be2 na jeden zkušební měsíc. Dále jsem neměla v úmyslu za jejich služby platit, ani je využívat. 2.8.2015 jsem opakovaně zasílala výpověď formou mailu, na který odpovídal pouze automat. 1.9.2015 společnst bez mého vědomí inkasovala z mého účtu 2247Kč. Žádám o vrácení této částky na můj účet. Kopie mailu i přílohy přikládám. Děkuji Ligrová

Pavla Ligrová (PavlaLigrova@seznam.cz)
Fwd: Zrušení členství
2 8. 2015, 10:02:36
Komu: zakaznickyservis@be2.cz


Žádám o zrušení členství k 2.8.2015. V přiloze zasílám své údaje. O další VIP členství nemám zájem.

S pozdravem Ligrová



- Komu be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 291, Route d'Arlon, L-1150 Luxemburg, Luxemburg:
- Tímto odstupuji/odstupujeme (*) od mnou/námi (*) uzavřené smlouvy o nákupu následujícího zboží (*)/ poskytnutí následující služby (*)
- Objednáno dne (*)/Obdrženo dne (*): _______30.7.2015___________________
- Jméno spotřebitele/spotřebitelů: ______Pavla Ligrová____________________
- Adresa spotřebitele/spotřebitelů: ____________PavlaLigrova@seznam.cz______________
- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze při sdělení formou dopisu): __________________________
-Datum: _______2.8.2015___________________
_____________________________________________________________________________
(*) nehodící se škrtněte


Produkt

seznamovací agentura


Požadované řešení

Žádám o vrácení inkasované částky 2247 Kč na můj účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2015 10:11, před 9 lety

Služby, se kterými je spojen zpoplatněný smluvní vztah, se dle obchodních podmínek společnosti prodlužují o stejnou již dříve smluvně sjednanou dobu trvání závazku, pokud spotřebitel smlouvu nevypoví během výpovědní lhůty před uplynutím smluvní doby. Zpoplatněný smluvní vztah musí být dle obchodních podmínek vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy anebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. Jedná se tedy o prolongaci. Samotná prolongace není zakázaná.

Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak. Není ale možné až po uzavření smlouvy zavázat spotřebitele k úhradě částky, se kterou neměl možnost se seznámit při uzavření smlouvy. Je tedy podstatné, zda společnost splnila informační povinnost vztahující se k ceně služby a zda byla mezi stranami sjednána opakovaná platba. V tomto konkrétním případě je tedy otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost.

Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitel může vypovězení smlouvy později prokázat. Doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán.

Společnost dle jejího výslovného vyjádření je možné kontaktovat rovněž formou zákaznického servisu, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Pokud spotřebitelka výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz., stačí přeposlat společnosti tento výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.

Jestliže bude prolongace ze strany společnosti zrušena na základě podané výpovědi spotřebitelkou, měla by být úhrada za nevyužitou službu nebo její poměrná část spotřebitelce navrácena. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2015 14:48, před 9 lety

Dobrý den.

Jako ústřetový krok z naší strany byla částka ve výši 1123 Kč k refundovaná.

Klientův profil byl již smazán.

Uvedený případ je již z naší strany považován za uzavřený.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2016 18:58, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.1.2016 20:07, před 9 lety


Pavla Ligrová

Dobrý den. Ano společnost Be2 mě uhradila částku 1123 Kč. Případ považuji za uzavřený. Děkuji DTestu za ochotu. Ligrová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.