Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po zkušenostech s Českou poštou, kdy místo dodání balíčku do vlastních rukou jsem měla ve schránce upozornění, že jsem nebyla zastižena doma, nechala jsem si prostřednictvím Balíkovny zaslat zásilku na prodejnu s otvírací dobou 6-22 hod. K mému překvapení jsem dostala 24.6.2024 SMS zprávu, že mám balík uložen na jiném místě z provozních důvodů. Takže slavná Česká pošta není schopna doručit zásilku ani na prodejnu a výmluvu, že adresát nebyl zastižen nahrazuje provozními důvody.
Na adresu pomuzeme@balikovna.cz jsem 25.06.2024 zaslala žádost o doručení na sjednanou adresu, bez odezvy. 26.06. jsem obdržela pouze výzvu, abych zásilku vyzvedla do 01.07. v Balíkovně na poště
Balíček NB1996375350C dodat na mnou vybranou provozovnu. Kdybych si ho chtěla vyzvedávat na poště 181 00, kam byl přesměrován, tak bych to při objednávce uvedla.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.