Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#7708Be2 odmítá uznat včasnou výpvěď služeb přes email

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2015, před 9 lety

Zdeněk Klímek

Znění stížnosti

Dobrý den,
také jsem se stal obětí společnosti be2 a ačkoli jsem řádně odeslal výpověď služeb pomocí emailu, nikdo na toto nereagoval. Komunikace nastala až v době kdy po mě chtějí zaplatit další 3 měsíce využívání jejich služeb, které nepovažuji za použitelné.

Registrace na be2 2.8.2015
Výpověď pomocí emailu (podepsaná skenovaná žádost) 10.8.2015 - bez reakce
Upomínka na zaplacení 1.9.2015
Veškerá další komunikace již směřuje jen abych zaplatil, něco co nechci, jinak, že vše předají na vymáhání pohledávek.


Produkt

"VIP" seznamka be2


Požadované řešení

Ukončení smluvního vztahu, včetně smazání profilu a pozastavení vymáhání neoprávněné pohledávky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2015 10:52, před 9 lety

Služby, se kterými je spojen zpoplatněný smluvní vztah, se dle obchodních podmínek společnosti prodlužují o stejnou již dříve smluvně sjednanou dobu trvání závazku, pokud spotřebitel smlouvu nevypoví během výpovědní lhůty před uplynutím smluvní doby. Zpoplatněný smluvní vztah musí být dle obchodních podmínek vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy anebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. Jedná se tedy o prolongaci. Samotná prolongace není zakázaná.

Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak. Není ale možné až po uzavření smlouvy zavázat spotřebitele k úhradě částky, se kterou neměl možnost se seznámit při uzavření smlouvy. Je tedy podstatné, zda společnost splnila informační povinnost vztahující se k ceně služby a zda byla mezi stranami sjednána opakovaná platba. V tomto konkrétním případě je tedy otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost.

Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitel může vypovězení smlouvy později prokázat. Doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán.

Společnost dle jejího výslovného vyjádření je možné kontaktovat rovněž formou zákaznického servisu, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz., stačí přeposlat společnosti tento výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.

Jestliže bude prolongace ze strany společnosti zrušena na základě podané výpovědi spotřebitelem, měla by být úhrada za nevyužitou službu nebo její poměrná část spotřebiteli navrácena. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2015 11:34, před 9 lety

User ID: 32d1de8b55b80ee4b05a5506



Dobrý den,

Přijali jsme Vaši žádost, související s VIP/ Prémiovým členstvím Vašeho.

Po opětovné kontrole případu jsme došli k rozhodnutí akceptovat zpětnou/ neuhrazenou platbu a stáhnout veškeré nároky.

VIP/ Prémiové členství bylo vypovězené a z naší strany již nebudou požadované žádné další platby.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně.


S pozdravem,

(v zastoupení)

Anne Reynaud

Vedoucí Zákaznického servisu be2
_________________________________________________


be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg

www.be2.com/corp
_________________________________________________

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.9.2015 09:31, před 9 lety


Zdeněk Klímek

Hodnocení:

Komentář: Vše úspěšně dořešeno, děkuji za pomoc.