Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
EL JSEM V SOBOTU 15.6. ODPOLEDNE DO PRÄCE KDE JSEM ASI V 17:30 VYSTOPIL A UDAJNE ZAPOMEL KLICE. PAN RIDIC SE URACÍL MI ZAVOLAT AZ VE 21:50 ( BYL JSEM STALE V PRACI A ´TO V RESTAURACI A NEMEL JSEM VUBEC CAS RESIT KLICE) PAN RIDÍC MI ZDELIL ZE MÄ MOJE KLICE A ZE UZ JE V PLZNI. ALE AT JSEM V KLIDU ,ZE DO PRAHY MA NAMIRENO NEJAK ZACATKEM NOVEHO MESICE!! cca ASI PLUS MINUS ZA 3 TYDNY ???? JEDINE KLICE OD BYTU. STIHL JSEM SE V RYCHLOSTI ZEPTAT JESTĹI BY JE PRIVEZL K¨DYZ TO PROPLATIM. A TO NAJEDNOU BYL PAN´RIDIC OCHOTNY.NIC MENE JSEM UZ DOMU NEPOTREBOVAL JELIKOZ PO PRACI JSEM ODLETEL NA DOVOLENOU NA 14 DNI . OD RÁNA CEKAM AZ SE PAN RIDIC OZVE A STALE NIC. a NEVERIM ANI TÓMU ZE JE S PLZNE .A TO MI POTVRDIL I KAMARAD S UJKRAJÍNY CO TAKE JEZDÏ PRO BOLD ZE TO PLZENAK NEBUDE. UZ JSEM PAR VECI OPOMEL V TAXI ,ALE KAZDY RIDIC MNE IHNED KONTAKTOVAL PO NALEZU A NIKDY NEBYL PROBLEM VEC PREDAT. + K TOMÚ ZE JE DOST NEPRIJEMNY POCIT KDYZ MA NEKDO CIZI KLÍCE OD MEHO BYTU A NECHCE MI JE VRATIT. TO SI TAM, MÁM POSTAVIT STAN A HLIDAT ABY MNE NEPRISEL VYKRAST TREBA ??? Podpöra poltu zalostna -IA inteligence mi s tím to problemem opravdu nepomuze . a opakovane fraze od podpory ze predala cislo ridici ,ktery stale nevola ´- to taky nikterak nepomaha. Mezinarodní spolecnost ktera by mnela byt 100 v podpore a misto toho tezky amaterismus . Jsou docela dulezite véci pro zivot ,¨jako napriklad klice ,doklady telefoný napr s citlivymi veci pro vas by mel resit operator na télefonu ktery¨s vami bude v kontaktu .
SVAZÉK KLICU OD BYTU , TREZORU A PAR DALSICH ZAMKU
Clov ek co bude´sedet na telefonu ,kteremu budu moct zavolat s delit tento muj problem co se mi prihodil. Operator pujde a zá prve zkontroluje kartu ridice ,jestli je opravdu s Plźne a jak casto jezdi pan taxikar do Prahy. Jelikoz by pro vas mel byt zakaznik nas pan a preci bý ho spolecnost Bolt nechtela0 vycucavat nekrestansky penize navic. Plzen centrum ke mne domu 2500 Kc´Ale co kdyz pan täxir lhal a je z michle ? no takze opeŕator zkontrolüje ridice a ihned mu sam vola a zjistujé kdy bude moct rïdic dovest klice nebo domluvi misto strétnuti na pul ce¨sty . ale resi se to. A je to doct soukroma a citlyva, osobni vec klice od bytu!!!
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Na stránkách společnosti je uvedeno, že pokud se cestující domnívá, že ve vozidle zapomněl nějakou věc, má 24 hodin na to, aby kontaktoval řidiče přes aplikaci, tak jak zde již spotřebitle podle popisu stížnosti učinil. Pokud uplynulo více než 24 hodin, je třeba kontaktovat tým podpory společnosti Bolt přes aplikaci a sdělit jim podrobnosti o jízdě.
Nikde není stanoveno, v jaké době by mělo dojít k vrácení ztraceného předmětu, domníváme se však, že tato doba by měla být přiměřená.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost splnit závazek bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.