Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, kvůli výluce linky S2 v úseku Brno hl.n – Brno-Chrlice se přepravuji autobusy náhradní dopravy nebo linkou 64. Moje zkušenost s každodenní přepravou těmito spoji je, že od vzniku této situace 19/6 byla klimatizace v autobuse zapnuta jen jedenkrát . Jak si to mám v těchto vedrech vysvětlit? Kdo o jejím zapnutí/nezapnutí rozhoduje? Děkuji za objasnění pro mě naprosto nepochopitelné situace.
Zapnout klimatizaci
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Společnost je možné kontaktovat mimo jiné e-mailem na dpmb@dpmb.cz.
Připomínku ohledně provozování dopravy je možné podat také skrze formulář (zde: https://www.dpmb.cz/kontakty).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.