Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:75
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77091Klimatizace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2024, před 7 měsíci

Lucia Kvasková

Znění stížnosti

Dobrý den, kvůli výluce linky S2 v úseku Brno hl.n – Brno-Chrlice se přepravuji autobusy náhradní dopravy nebo linkou 64. Moje zkušenost s každodenní přepravou těmito spoji je, že od vzniku této situace 19/6 byla klimatizace v autobuse zapnuta jen jedenkrát . Jak si to mám v těchto vedrech vysvětlit? Kdo o jejím zapnutí/nezapnutí rozhoduje? Děkuji za objasnění pro mě naprosto nepochopitelné situace.


Požadované řešení

Zapnout klimatizaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2024 07:09, před 7 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Společnost je možné kontaktovat mimo jiné e-mailem na dpmb@dpmb.cz.

Připomínku ohledně provozování dopravy je možné podat také skrze formulář (zde: https://www.dpmb.cz/kontakty).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 08:57, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.