Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobr den, jsem dlouholetým odběratelam MF Dnes a dnes 28. 6. mi byl do schránky doručen místo těchto novin Nymbursk deník.
Prosil bych o nápravu. Děkuji
Náprava
|
Tweet |
Dle všeobecných podmínek pro dodávku deníku Mladá fronta DNES (https://www.mfdnes.cz/?y=predplatne-mfdnes/vop.htm) čl. 8 platí, že "nedoručí-li vydavatel deník řádně a včas (nedoručení předplaceného počtu výtisků deníku, nedoručení v den vydání, doručení neúplného nebo nekvalitně vytištěného výtisku, nezpřístupnění elektronické verze deníku apod.), má předplatitel právo uplatnit reklamaci u vydavatele. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na predplatne@mafra.cz nebo na bezplatné lince uvedené v deníku."
Reklamaci je možné uplatnit i elektronicky prostřednictvím formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.mfdnes.cz/reklamace.aspx.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.