Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,chci podat stížnost.U vás zakoupená dovolená do hotelu splash eftalia turecko po příjezdu nam oznámili že nás tu nemají zapsané a vyhodili nás ven!!!po zavolání delegátovi cca do 3-4 h nám sehnat hotel cca 2-3 min pěšky .Nejsem spokojená s hotelem ,chtěli jsme něco jiného prostě hlavně ten splash.Ale po dnešní noci co na manžela skočil šváb je to o milion procent horší!!!!když jsme šli na recepci ukázat fotku švába a že chceme pořádně uklidit pokoj nám řekli ráno a když jsem žádala o jiný pokoj tak mají prý plno !!otřes už nikdy víc tenhle hotel ...Mám malé dítě co se bojí hmyzu a ne ještě tak velkého !!Chceme kompenzaci za újmu způsobenou tímto hotelem i to že jsme nespali máme ještě před sebou dvě noci a tohle je opravdu nepříjemné !!
Vrátit peníze
|
Tweet |
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Zájezd má vadu, není-li některá ze služeb poskytována v souladu se smlouvou dle § 2537 odst. 1 občanského zákoníku. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
V souladu s ustanovením § 2537 odst. 2 občanského zákoníku je třeba vytknout vadu pořadateli zájezdu bez zbytečného odkladu, což se nejčastěji řeší prostřednictvím přiděleného delegáta, s kterým je nutno sepsat zápis o vadě zájezdu, kterým pak bude spotřebitel po návratu argumentovat u pořadatele zájezdu jako takového a požadovat slevu z ceny zájezdu v souladu s ustanovením § 2540 odst. 1 občanského zákoníku.
Pro výpočet výše nároku (procentuální slevy) je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Sleva se počítá z ceny zájezdu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.