Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den. v půlce srpna jsem konečně nasbírala potřebné body na věrnostní akci na 2x batůžky pro děti za 249,-kč.bylo mi však sděleno, že batůžky již nejsou. k tomuto závěru jsem došla po xhodinách telefonátů, kdy si mi jednotl,pracovníci vašich obchodů přehazovali jak horký brambor.nelíbí se mi Váš přístup.pokud akce končí 8.9.tak jste měli zařídit, aby toto zboží bylo na skladě.doufám, že se tímto bude někdo zabývat nebo to hodí do koše???????děkuji
vaše zákaznice z Plzenska
dostat zboží
|
Tweet |
Návrh dodat zboží za určenou cenu nebo za jiné plnění (např.: věrnostní body) učiněné při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit.
Byla-li učiněna takováto nabídka, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou. Tuto skutečnost si může ověřit krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.