Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
To je tak strašná firma. Mnohdy nejde vybrat jiná doprava. Půlku zásilek mi presmerovávají jinam.
Tak přece mají mít systém kde je přehled kolik se kam vejde. Proč přijímají nové zásilky na adresu kde vědí že se nevejde?
Jsou mi fuk výmluvy. Je to čistě vždy a pouze chyba procesů zasilkovny.
Už mě to fakt štve.
Prosím všichni vybírejte jinou dopravu, třeba si v managementu zasilkovny při poklesu tržeb někdo vyndá hlavu ze zadku.
Doručení zásilek
Když vybírám místo doručení, ať je tam sakra zboží doručeno.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Nováku, zpravidla to funguje tak, že pokud do výdejního místa míří neobvyklé množství zásilek, omezíme možnost zde objednat nové zásilky. Situaci ovšem nemůžeme přesně odhadnout, záleží totiž i na tom, jaký stav bude ve chvíli, kdy se kurýr pokusí o doručení. Někteří zákazníci si své radosti vyzvedávají takřka obratem, jiní musí chvíli počkat, proto kapacitu předem neznáme. Pakliže se přece jen stane, že vaše zásilka míří do výdejního místa, které má plnou kapacitu, uložíme ji do náhradní pobočky, jedná se o standardní postup v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami. Cílem je, abyste si zásilku mohl co nejdříve vyzvednout. Nikča, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, případ klidně můžete uzavřít.
Slo mi spíš o to, aby všichni kterým toto zasilkovna dělá, neměli pocit, že v tom jsou sami.
Často bohužel v eshopech není ani na výběr alternativní dopravce. Proč dokud jsou kšefty, mít zájem o zákazníky, že? Hlavní je zisk.
Co třeba invalida, který si úmyslně vyberte box u bydliště a oni mu to prostě šoupnou jinam. Na podpoře se nedá dělat nic.
Myslím, že jsem do požadavku na vyřešení měl spíš zadat aby zásilkovna prostě umožňovala si počkat na svůj vybraný box až bude volný a pokusit se doručit v následujících dnech.
Toto však dle podpory výslovně není umožněno!
Proč?
Mohla by ještě zásilkovna na toto reagovat?
Děkuji
Dobrý den, pane Nováku, takto oddálit doručení zásilku skutečně není možné, naším cílem totiž je, abyste si každou zásilku mohl vyzvednout co nejdříve. Když je vámi zvolený Z-BOX plný, mělo by dojít k opakovanému pokusu o doručení. Pokud není úspěšný ani ten, měla by vám přijít výzva, abyste si sám vybral preferovanou náhradní pobočku. Teprve když na výzvu nereagujete, přesměrujeme zásilku automaticky. Nicméně pokud se dostanete do situace, jakou popisujete, doporučujeme kontaktovat zákaznický servis například prostřednictvím tohoto formuláře: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular. Kolegové by se s vámi měli domluvit na nejlepším řešení, abyste si mohl vybrat výdejní místo, které pro vás bude co nejdostupnější. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.