Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77120Autobus vůbec nepřijel.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2024, před 6 měsíci

Zdenek Ďurža

Znění stížnosti

Váš autobus který měl zastavit na zastávce Fakultní nemocnice Ostrava,28/6 2024 v 15,24 hod.a pokračovat směrem na Havířov vůbec nepřijel.Čekal jsem tam 20 min.a pak jsem to vzdal.Ostatní cestující tam čekali dále.
No přineslo mi to velkou potíž poněvadž jsem musel jet tramvají na vlak.nádraží poté na vlak a potè na městskou dopravu.
Zmeškal jsem obchodní zchůzku s dalekosáhlýmy důsledky.
Zdenek Ďurža *** email ***


Požadované řešení

Požaduji vaší odpověď.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2024 10:43, před 6 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakt na společnost ČSAD Havířov a.s.:
- e-mail: info-havirov@kodis.cz,
- tel.: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 12:09, před 3 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2024 21:58, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.