Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Váš autobus který měl zastavit na zastávce Fakultní nemocnice Ostrava,28/6 2024 v 15,24 hod.a pokračovat směrem na Havířov vůbec nepřijel.Čekal jsem tam 20 min.a pak jsem to vzdal.Ostatní cestující tam čekali dále.
No přineslo mi to velkou potíž poněvadž jsem musel jet tramvají na vlak.nádraží poté na vlak a potè na městskou dopravu.
Zmeškal jsem obchodní zchůzku s dalekosáhlýmy důsledky.
Zdenek Ďurža *** email ***
Požaduji vaší odpověď.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakt na společnost ČSAD Havířov a.s.:
- e-mail: info-havirov@kodis.cz,
- tel.: +420 555 440 347.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.