Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:110
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77127Nepříjemný řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2024, před 7 měsíci

Adam Košek

Znění stížnosti

Pan řidič se choval velice nezodpovědně. Při své jízdě překročil několikrát povolenou rychlost. Pan řidič mě ořval za to, že jsem si položil záda na sedačku (potíže po operaci) a pan řidič mě hned okřikl že mě vyhodí z autobusu. Panu řidiči jsem se hned omluvil ale i tak můj problém nadále nerespektoval. Toto chování je velice nerespektující a velice nevhodné.

Děkuji


Řidič č. ***


Požadované řešení

Poučení panu řidiči o slušeném chování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2024 11:15, před 7 měsíci

Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu. Jestliže by se prokázalo, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, mohl by zaměstnavatel následně vyvodit z takového jednání řidiče i případné důsledky v rámci pracovněprávního vztahu. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit ohledně porušování dopravních předpisů oznámení Policii ČR.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Společnost BusLine je možné kontaktovat na telefonním čísle +420 481 368 111, případně e-mailem na stiznosti@busline.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2024 18:29, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.