Počet nahlášených stížností: | 110 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Pan řidič se choval velice nezodpovědně. Při své jízdě překročil několikrát povolenou rychlost. Pan řidič mě ořval za to, že jsem si položil záda na sedačku (potíže po operaci) a pan řidič mě hned okřikl že mě vyhodí z autobusu. Panu řidiči jsem se hned omluvil ale i tak můj problém nadále nerespektoval. Toto chování je velice nerespektující a velice nevhodné.
Děkuji
Řidič č. ***
Poučení panu řidiči o slušeném chování.
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu. Jestliže by se prokázalo, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, mohl by zaměstnavatel následně vyvodit z takového jednání řidiče i případné důsledky v rámci pracovněprávního vztahu. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit ohledně porušování dopravních předpisů oznámení Policii ČR.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost BusLine je možné kontaktovat na telefonním čísle +420 481 368 111, případně e-mailem na stiznosti@busline.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.