Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Měl jsem zaplacené předplatné pouze na týden, nyní mi byla strhnuta částka za měsíc.
Chtěl bych zrušit předplatné, pokud možno i s navrácením peněz.
Platba byla provedena 29.6. 2024 v 11:21. Z účtu ***.
Účet na platformě je pod přezdívkou ***. Email: ***
Sám jsem se bohužel na vašem webu nemohl dostat do položky předplatných, proto jsem tak sám předplatné nezrušil.
Přezdívka: ***, email: ***
Zrušení předplatného, pokud možno, navrácení peněz
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (INTERNET PORTAL s.r.o., Bílá - Vlčetín 44, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Uživatel, který využil jednorázovou platbu nebo nevyužíval placené služby portálu, má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem oznámením o ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy mu bylo shora uvedené ukončení účtu oznámeno, smaže účet uživatele.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den.
Uživatel si zvolil týdenní předplacené zkušební členství, které se v rámci zachování nepřetržité služby automaticky obnovuje až do jeho zrušení. Své týdenní členství si nezrušil (stačilo poslat požadavek o zrušení na podporu naší stránky), a proto se mu automaticky obnovilo a přešlo do měsíčního plného členství.
Podmínky uživatelem zvoleného tarifu jsou uvedeny ve FAQ - Často kladených otázkách, v platební bráně při realizaci samotné platby a samozřejmě v obchodních podmínkách. Bez souhlasu uživatele s podmínkama zvolené platby by platba nebyla úspěšná.
Uživatel nám na podporu nenapsal a nepožádal o zrušení opakování platby.
Na základě této stížnosti bylo předplatné - opakování platby zrušené. Stížnost považujeme za bezpředmětnou.
Ohledně vrácení platby nás uživatel může kontaktovat na podpoře naší stránky: https://flirtkontakt.cz/support/add
Zároveň podmínky vrácení platby za měsíční předplatné uživately posíláme na jeho zde uvedený registrační email.
Děkujeme.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.