Společnost


INTERNET PORTAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:71
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#77129Zrušení předplatného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2024, před 7 měsíci

Jiří Pšenička

Znění stížnosti

Dobrý den,

Měl jsem zaplacené předplatné pouze na týden, nyní mi byla strhnuta částka za měsíc.

Chtěl bych zrušit předplatné, pokud možno i s navrácením peněz.

Platba byla provedena 29.6. 2024 v 11:21. Z účtu ***.

Účet na platformě je pod přezdívkou ***. Email: ***

Sám jsem se bohužel na vašem webu nemohl dostat do položky předplatných, proto jsem tak sám předplatné nezrušil.


Produkt

Přezdívka: ***, email: ***


Požadované řešení

Zrušení předplatného, pokud možno, navrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2024 11:23, před 7 měsíci

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (INTERNET PORTAL s.r.o., Bílá - Vlčetín 44, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Uživatel, který využil jednorázovou platbu nebo nevyužíval placené služby portálu, má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem oznámením o ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy mu bylo shora uvedené ukončení účtu oznámeno, smaže účet uživatele.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.7.2024 12:18, před 7 měsíci

Dobrý den.

Uživatel si zvolil týdenní předplacené zkušební členství, které se v rámci zachování nepřetržité služby automaticky obnovuje až do jeho zrušení. Své týdenní členství si nezrušil (stačilo poslat požadavek o zrušení na podporu naší stránky), a proto se mu automaticky obnovilo a přešlo do měsíčního plného členství.
Podmínky uživatelem zvoleného tarifu jsou uvedeny ve FAQ - Často kladených otázkách, v platební bráně při realizaci samotné platby a samozřejmě v obchodních podmínkách. Bez souhlasu uživatele s podmínkama zvolené platby by platba nebyla úspěšná.

Uživatel nám na podporu nenapsal a nepožádal o zrušení opakování platby.
Na základě této stížnosti bylo předplatné - opakování platby zrušené. Stížnost považujeme za bezpředmětnou.

Ohledně vrácení platby nás uživatel může kontaktovat na podpoře naší stránky: https://flirtkontakt.cz/support/add
Zároveň podmínky vrácení platby za měsíční předplatné uživately posíláme na jeho zde uvedený registrační email.

Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2024 19:31, před 6 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2024 10:44, před 4 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.