Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#7713Nedoručení doporučeného balíku-psaní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 22 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2015, před 9 lety

Oksana Kurnos

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak jde vyřešit nedoručování zásilek, vždy mi pošťačka jen hodí papírek o uložení zásilky na poštu, vždy doporučený balík nebo dopis. Už ani nespočítám kolikrát se to stalo, je přeci povinností zazvonit u dveří....platím vždy za doporučený balík aby mi byl doručen domu a ne abych se tahala s dětma na poštu a tam s nima stála frontu, myslím si že už takhle je pošta dost drahá....za co se tedy prosím platí?? Dá se to nějak řešit? Děkuji
Kurnos Oksana
Pošta Loukov u Mnichova Hradiště 56
294 11


Požadované řešení

finanční postih,sebrání premii,pokuta,ja projezdim vzdy vic nez zaplatim postovne,OMLUVA a naprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2015 09:53, před 9 lety

Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta). Obecně lze ale uzavřít, že podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.